Op zoek naar mediaplayer met meer mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-02 16:47
Ik zit met het volgende 'probleem': ik gebruik al een tijdje naar volle tevredenheid een WD TV. Werkt op zich prima, maar ben toch op zoek naar een mediaspeler met wat meer mogelijkheden. Belangrijkste vereisten zijn:
-Automatisch ophalen van informatie over de film.
-Automatisch ophalen van de filmcover.
-Harde schijf is geen vereiste, maar wel handig.
-Mooie GUI
-Wat me helemaal ideaal lijkt is dat de mediaplayer automatisch de nieuwste films binnen haalt (maar dit lijkt me nog niet mogelijk?).

Welke mediaplayer voldoet aan deze eisen of komt dicht in de buurt? Heb zelf ook research gedaan, maar volgens mij bestaat een speler met deze mogelijkheden nog niet.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
wat dacht je van een xbmc(live) bakkie? bv de nieuwe xtreamer ultra ziet er wel goed uit daarvoor en kan dat allemaal (sabnzb, couchpotato, sickbeard). Zelf heb ik nog een asrock ion 330 die het ook prima doet.
couchpotato haalt hier iig al een tijdje de nieuwste films automagisch binnen en mn series worden ook netjes door sickbeard bijgewerkt ;)

[ Voor 39% gewijzigd door sharkzor op 08-03-2011 20:27 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

mirod,

Het is niet de bedoeling dat je "Wat moet ik kopen?"-topics opent.

Daarbij laat je geen eigen vooronderzoek zien, waardoor je in feite de vraag met enkele eisen hier dropt.

Lees nog eens Het algemeen beleid door voor tips m.b.t. een goede topicstart! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.