Zijn er ook mini mini desktops met Laptop CPU's?

Pagina: 1
Acties:

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:35
Ik zat zo te kijken naar de Mac Mini die inhoud heeft van een Macbook 13" (2010 model).
De afmetingen van het apparaat zijn perfect voor op het bureau van mijn zusje. Ze heeft erg weinig ruimte en hoe kleiner het apparaat hoe beter. Het probleem is dat ik C2D veel te "overdatum" vind en dat zij absoluut geen OSX wilt draaien.

Dat eerste zullen de meeste met mij wel eens zijn en dat 2e, tja haar keus.

Dell heeft wel eens een tijdje geleden een Studio HD gemaakt met ook de interne hardware van een laptop. Ik heb net een tijdje zitten googlen, maar ik kan niet echt iets vinden wat zo klein is (uiterlijk niet erg belangrijk, afmetingen wel). Het moet geen Atom zijn. Ze wilt nogal graag video's converteren en op de TV in 1080p formaat bekijken. Videokaart maakt niet uit, ze speelt geen spellen.
Als ik naar de huidige serie's van laptops kijk zie ik al i5 en i7 SB. Dat laatste is misschien overkill maar een i5 zou wel nuttig zijn voor videoconverten. Mag ook wel AMD zijn, maar hoe sterker de processor hoe beter.

Zoek ik niet goed of bestaat zoiets niet meer?

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-12 18:33
En Bootcamp + Windows 7 is geen optie?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12 12:05

job

Waarom moet het persee een laptop cpu zijn?
Wat is er mis met een desktop cpu?

Genoeg kleine moederbordjes te verkrijgen waar een desktop cpu in past (mini-itx).

[ Voor 35% gewijzigd door job op 08-03-2011 17:50 ]

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Zelf iets bouwen, helemaal van scratch of met een barebone oplossing werken ?
- Wat zijn de maximale afmetingen?
- Wat is het budget?

Onderstaande is een kleine barebone met socket 988 en bijpassende i5 cpu, in mijn ogen is een dergelijke configuratie zwaar overpriced en ik vraag me ook af of de voeding van 90watt afdoende is.
pricewatch: AOpen miniPC MP57-D
pricewatch: Intel Core i5 520M

Een barebone met socket 1156 is een stuk goedkoper en je hebt keuze uit snellere cpu's.
pricewatch: Shuttle XPC SH55J2
pricewatch: Intel Core i5 760 Boxed

[ Voor 94% gewijzigd door dutch_warrior op 08-03-2011 18:00 ]

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:10
van HP heb je de USFF (ultra small form factor) machines... deze zijn zelfs met een beugel achterop de vesa mount van monitoren te bevestigen! prima spul dus :)

en helemaal ruimtebesparend!

wellicht is een EEEPC of een MSI windtop wel wat?

Verwijderd

kx22 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:38:
Dell heeft wel eens een tijdje geleden een Studio HD gemaakt met ook de interne hardware van een laptop. Ik heb net een tijdje zitten googlen, maar ik kan niet echt iets vinden wat zo klein is (uiterlijk niet erg belangrijk, afmetingen wel).
Dat heet tegenwoordig de zino HD:

http://www1.euro.dell.com...no-hd-410&s=dhs&cs=nldhs1

Een mATX door lijkt mij overigens een beter idee, een stuk krachtiger. Die zino dingen zij ook niet echt zuinig, mocht dat uitmaken.

• kx22
MPeek schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:44:
En Bootcamp + Windows 7 is geen optie?
Nee, omdat ik zo een pro Apple persoon ben, is zij juist een anti Apple. Zelfs een iPod komt er bij haar niet in.
job schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:45:
Waarom moet het persee een laptop cpu zijn?
Wat is er mis met een desktop cpu?

Genoeg kleine moederbordjes te verkrijgen waar een desktop cpu in past (mini-itx).
Moet niet, maar hoe kleiner hoe beter. Als een gewone cpu + mini-itx in een blokje past van hooguit 15x15 ben ik ook tevreden. Haar bureau is echt te klein voor woorden en gezien haar netheid wilt ze niets op de grond hebben.
dutch_warrior schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:48:
Zelf iets bouwen, helemaal van scratch of met een barebone oplossing werken ?
- Wat zijn de maximale afmetingen?
- Wat is het budget?

Onderstaande is een kleine barebone met socket 988 en bijpassende i5 cpu, in mijn ogen is een dergelijke configuratie zwaar overpriced en ik vraag me ook af of de voeding van 90watt afdoende is.
pricewatch: AOpen miniPC MP57-D
pricewatch: Intel Core i5 520M

Een barebone met socket 1156 is een stuk goedkoper en je hebt keuze uit snellere cpu's.
pricewatch: Shuttle XPC SH55J2
pricewatch: Intel Core i5 760 Boxed
De Barebone's zijn te groot. Die zijn 4x de Mac Mini formaat.
Budget rond de 500-600. Op alles mag bezuinigd worden op de CPU na.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je zoekt deze:
pricewatch: Zotac ZBOX HD-ND22
Hele kleine barebone met een Celeron SU2300 (= core 2 duo laptop cpu). SSD erin en 4 GB RAM en je bent 't mannetje - erg goedkoop, maar wel een C2D.
Voor meer power zijn er deze dingen met i3 mobile van Asrock. Sandy Bridge versies daarvan zijn er nog niet. Maar: bijna net zo duur als een Mac Mini.

Verder (zoals boven ook al gezegd) kan je op een Mac Mini prima Windows 7 draaien, daar hebben ze bootcamp voor uitgevonden. Je hoeft OS X nooit op te starten, nooit te zien. Qua hardware zijn die Mini's verder uitstekend, en niet eens zo idioot duur.

Ook al eens gekeken naar all-in-ones of PC tegen de muur of onderop het bureau schroeven?

[ Voor 62% gewijzigd door Dreamvoid op 08-03-2011 19:27 ]

Verwijderd

kx22 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:41:
Budget rond de 500-600. Op alles mag bezuinigd worden op de CPU na.
+
Does not compute.

Nee echt, een SU2300 is tegerend traag, de athlon in de zino HD is 2x sneller, en dan heb ik het nog over de traagste versie.

Open deur: Al eens naar all-in-one's gekeken?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:00:
Een mATX door lijkt mij overigens een beter idee, een stuk krachtiger. Die zino dingen zij ook niet echt zuinig, mocht dat uitmaken.
mITX is anders nog leuker dan µATX, en er is genoeg te vinden dat tegenwoordig krachtig genoeg is (denk aan de H55N-USB3 of de H76N van Gigabyte).

• Frank__B
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:54
De Fujitsu Esprimo Q is volgens mij uitgerust met een notebook cpu. Bij ons staan ze met p8400 processors dacht ik zo uit mijn hoofd, tegenwoordig worden ze volgens mij geleverd met i3.

• job

job

kx22 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:41:

Moet niet, maar hoe kleiner hoe beter. Als een gewone cpu + mini-itx in een blokje past van hooguit 15x15 ben ik ook tevreden. Haar bureau is echt te klein voor woorden en gezien haar netheid wilt ze niets op de grond hebben.
mini itx is 17*17.
Stapje kleiner is de nano-itx 12*12, maar dan zit je al snel vast aan via cpu's (dus niet bijster snel).

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:33:
[...]

Open deur: Al eens naar all-in-one's gekeken?
+1. Dat zou nog beter zijn.

• kx22
All in One zijn geen 500 euro tot 600 met een goede processor.

Die Fujitsu is echt nog te groot net als de HP USFF ook. Zoals het nu ziet is Zino HD de beste optie.
Alleen is die behoorlijk prijzig. Even kijken hoe snel de AMD is ten opzicht van een redelijke i5.

Verwijderd

Redelijk dramatisch, de amd is gebaseerd op technologie die nog voor de c2d onder doet per kloktik. Veel performance hoef je niet te verwachten.
kx22 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:20:
All in One zijn geen 500 euro tot 600 met een goede processor.
Heb je al een scherm dan?

• kx22
Ja ze heeft al een goed scherm. Daarom dat haar budget ook beperkter is.

Ik zie dat de fijitsu best klein is.

De Asrock Vision 3D ziet er goed uit. Is wel iets aan de dure kant met 800+ euro.

Ik zie de Aopen miniPC MP57-D. Kost ongeveer 450 euro. Alleen zit er geen processor in? Als ik hiervoor alleen een processor koop is dat dan genoeg? Ik hoef geen videokaart (of zit er standaard ook helemaal niets in). Zelfs een GMA zal al voldoen.

[ Voor 84% gewijzigd door kx22 op 08-03-2011 22:29 ]

• job

job

kx22 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:59:
Ik zie de Aopen miniPC MP57-D. Kost ongeveer 450 euro. Alleen zit er geen processor in? Als ik hiervoor alleen een processor koop is dat dan genoeg?
Het is een barebone.
Je moet er dus een processor, geheugen en hardeschijf (2.5") voor aanschaffen.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Waarom niet de pricewatch: Asrock Core 100HT/B1 en dan met een SSD of eventueel twee. Zijn erg mooie systeempjes welke relatief erg krachtig zijn en natuurlijk vooral klein! Ook zijn deze te configureren met een Bluray diskdrive.

• kx22
alex3305 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:23:
Waarom niet de pricewatch: Asrock Core 100HT/B1 en dan met een SSD of eventueel twee. Zijn erg mooie systeempjes welke relatief erg krachtig zijn en natuurlijk vooral klein! Ook zijn deze te configureren met een Bluray diskdrive.
Ziet er goed uit! Alleen ik zie in de pricewatch alleen de i3 voor 400+ euro. Ergens een i5 te verkrijgen?

Kan je zo een mini pc ook zelf bouwen? Bvb dat ik losse onderdelen zelf koop en voor haar samenstel?
Wat voor moederbord moet ik zoeken en hoe groot zijn die? En de processor, moeten dat mobile cpu's zijn?

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-12 23:33

Ch3cker

Testlab Teamlead
kx22 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:51:
[...]

Ziet er goed uit! Alleen ik zie in de pricewatch alleen de i3 voor 400+ euro. Ergens een i5 te verkrijgen?

Kan je zo een mini pc ook zelf bouwen? Bvb dat ik losse onderdelen zelf koop en voor haar samenstel?
Wat voor moederbord moet ik zoeken en hoe groot zijn die? En de processor, moeten dat mobile cpu's zijn?
Zoals andere mensen ook al zeiden : Waarom schroef je de PC niet gewoon onder dr bureau, of aan de muur of iets dergelijks. Het hoeft toch niet per se op dr bureau te staan..?
Dan kan je namelijk voor hetzelfde geld veel leukere dingen doen.. =]

Verwijderd

Je kan een mATX bord kopen:

Afbeeldingslocatie: http://www.itxgamer.com/wp-content/uploads/2010/12/2617650670-300x300.jpg

Kast is ongeveer zo groot:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1272452885.jpeg

Als ik even snel reken:

kast+voeding: €60
mobo €100
8GB RAM: €80 (wellicht overkill, maar voor deze prijs....)
desktop CPU met IGP: €150 ofzo
HDD: vul maar in

Dan kom je nog ruim onder de 600 uit, en een desktop i5 is toch 3x zo snel als de processor in de zino HD...

Vertrouw overigens niet te veel op mij, het is een laar geleden dat ik een desktop heb samangesteld :P Stel maar wat leuks samen in de pricewatch.

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Eventjes snel iets in elkaar geflanst mocht je m wel tegen de muur of onder t bureau willen monteren. Inclusief een kast die ook netjes montage beugels daarvoor meelevert, inclusief SSD van 80GB, i5 760 processor en 8GB geheugen.

#ProductPrijsSubtotaal
1Sony NEC Optiarc AD-7700S€ 23,-€ 23,-
1Jetway JC-110-B€ 78,21€ 78,21
1Intel Core i5 760 Boxed€ 171,90€ 171,90
1Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2K5 80GB€ 138,-€ 138,-
1GeIL Value PLUS GVP38GB1333C9DC€ 64,74€ 64,74
1Zotac H55ITX-C-E€ 111,-€ 111,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 586,85

edit : Maar ik denk dat je t met deze config niet redt met die 60 watt voeding die bij die kast geleverd wordt. Dan zou je zo'n 120w pico psutje moeten nemen : pricewatch: Mini-box PicoPSU-120 + 84W Adapter Power Kit

[ Voor 5% gewijzigd door Ch3cker op 09-03-2011 00:45 ]

Verwijderd

1. je mist een IGP volgens mij
2. Volgens mij heb je de 60w voeding over het hoofd gezien :P

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:34:
1. je mist een IGP volgens mij
2. Volgens mij heb je de 60w voeding over het hoofd gezien :P
1. Daar heb je een punt.
2. Nope, was alleen nog een geschikte pico PSU aan t zoeken die actually leverbaar was. Ghehe.

edit :

Zo dan.

#ProductPrijsSubtotaal
1Jetway JC-110-B€ 78,21€ 78,21
1Intel Core i5 660€ 174,91€ 174,91
1Mini-box PicoPSU-120 + 84W Adapter Power Kit€ 62,-€ 62,-
1GeIL Value PLUS GVP38GB1333C9DC€ 64,74€ 64,74
1Zotac H55ITX-C-E€ 111,-€ 111,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 651,86

Overigens.. Een ITX bordje met een H67 chipset zou helemaal mooi zijn, maar die zijn niet echt leverbaar, vandaar dat ik voor de H55 variant ben gegaan. Als je echter wacht totdat de H67 bordjes weer leverbaar zijn en er een i5 2500k op plakt heb je helemaal een mooi systeempje..

En de i5 660 heeft wel een lagere TDP (van 74 watt). Wellicht dat de voeding dat nog nét zou trekken, maar goed. met de pico psu weet je t zeker.

[ Voor 86% gewijzigd door Ch3cker op 09-03-2011 00:51 ]

Verwijderd

Ik denk dat je het met 120w ook niet red... hij stopt er al mee bij 84w in combinatie met die adapter.
Je kan beter kiezen voor een kast inclusief voeding, dat kost niet eens zo veel. Nadeel is wel dat je dan doorgaans een vrij slechte voeding hebt. Maar als je er niet op gaat gamen maakt dat niet zo gek veel uit.

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:50:
Ik denk dat je het met 120w ook niet red... hij stopt er al mee bij 84w in combinatie met die adapter.
Je kan beter kiezen voor een kast inclusief voeding, dat kost niet eens zo veel. Nadeel is wel dat je dan doorgaans een vrij slechte voeding hebt. Maar als je er niet op gaat gamen maakt dat niet zo gek veel uit.
De adapter is 84watt he, de voeding 120. Die adapters kunnen meestal wel iets hogere piekstroom hebben hoor.

En anders koop je gewoon het pakket met 102 watt adapter op de website van minibox zelf :

http://www.mini-box.com/picoPSU-120-102W-power-kit

[ Voor 11% gewijzigd door Ch3cker op 09-03-2011 00:59 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-12 10:06

disjfa

be

Ch3cker schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:25:
Eventjes snel iets in elkaar geflanst mocht je m wel tegen de muur of onder t bureau willen monteren. Inclusief een kast die ook netjes montage beugels daarvoor meelevert, inclusief SSD van 80GB, i5 760 processor en 8GB geheugen.
linkt leuk, maar dat is een tering grote kast als je het vergelijkt met een simpele miniitx opstelling van max 17x17x8 cm. Die kast is minimaal 25+ cm breed en is dus behoorlijk fors.

Ik ben ook absolute voorstander van minimalistische pc`s. Ik heb aan de ene kant van me een kast staan met een i5 en die doet comptuter zaken. Maar aan de andere kant nu een asrock met een atom330 erin. Als ik dan kijk naar een kast van jouw formaat is dat aangrijpend groot. Zo`n kast heb ik een keer aan mijn familie verkocht als mini pc, maar de kast voor neemt dezelfde ruimte in als een complete pc.

Ik klink waarschijnlijk als een centimeterneukert, maar het is voelt wel als groot aan als je ermee gewend bent. Daarom zeg ik voor de ts ook, kijk gewoon naar de asrock serie. Die is echt mini en heeft wat je wilt op minimale kubieke centimeters. Mijn afweging door de prijs van een asrock i3 systeempje is gewoon een laptop die ik in een dock kan zetten en dat als dock kan laten fungeren als een desktop dmv de video uit. Wat ook geen raar idee is als je een <= 13" systeempje zou pakken.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Ch3cker schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:52:
[...]

De adapter is 84watt he, de voeding 120. Die adapters kunnen meestal wel iets hogere piekstroom hebben hoor.

En anders koop je gewoon het pakket met 102 watt adapter op de website van minibox zelf :

http://www.mini-box.com/picoPSU-120-102W-power-kit
cpu: 60w
hh: 5w
dvd: 10w
ram: 5w
mobo: weetikveel

(laag ingeschat)

Dan zit je al over de 84, en dan moet de efficient van de picopsu er nog af.
Serieus, een 84w adapter in combinatie met een quadcore is vragen om problemen, vraag maar aan dell met hun laptops....

Maargoed, back to the point :P

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2011 01:00 ]

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:59:
cpu: 60w
hh: 5w
dvd: 10w
ram: 5w
mobo: weetikveel

Dan zit je al over de 84, en dan moet de efficient van de picopsu er nog af.
Serieus, een 84w adapter in combinatie met een quadcore is vragen om problemen, vraag maar aan dell met hun laptops....
i5 660 is een dual core. De processor die ik er eerst in had was inderdaad een quad core. En zie mn edit hierboven, je kan ook via de minibox site een pakket met de 102watt adapter bestellen voor een schappelijke prijs.
disjfa schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 00:58:
[...]

linkt leuk, maar dat is een tering grote kast als je het vergelijkt met een simpele miniitx opstelling van max 17x17x8 cm. Die kast is minimaal 25+ cm breed en is dus behoorlijk fors.

Ik ben ook absolute voorstander van minimalistische pc`s. Ik heb aan de ene kant van me een kast staan met een i5 en die doet comptuter zaken. Maar aan de andere kant nu een asrock met een atom330 erin. Als ik dan kijk naar een kast van jouw formaat is dat aangrijpend groot. Zo`n kast heb ik een keer aan mijn familie verkocht als mini pc, maar de kast voor neemt dezelfde ruimte in als een complete pc.

Ik klink waarschijnlijk als een centimeterneukert, maar het is voelt wel als groot aan als je ermee gewend bent. Daarom zeg ik voor de ts ook, kijk gewoon naar de asrock serie. Die is echt mini en heeft wat je wilt op minimale kubieke centimeters. Mijn afweging door de prijs van een asrock i3 systeempje is gewoon een laptop die ik in een dock kan zetten en dat als dock kan laten fungeren als een desktop dmv de video uit. Wat ook geen raar idee is als je een <= 13" systeempje zou pakken.
Maar wel maar 6.5 cm hoog, en dus ideaal om tegen de muur / onder het bureau te monteren.

En je zegt het zelf al :de i5 kan 'computerzaken' aan, de atom niet. Een i3 kan al wel wat meer, maar goed.

Verwijderd

In dat geval moet je ook nog ergens een koeler vandaan halen, ik denk niet dat de stock 6 cm hoog is...

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Even geresearched : i5 koeler is 46mm hoog, inclusief fan. Hij past dus wel, maar ideaal is het niet natuurlijk.

• kx22
Over het bureau, het is een houten plank wat niet veel kan verdragen. Niet OP en niet onder. Kan wel een extra plank timmeren met daarop een wat grotere kast, maar de kast die jij hebt geselecteerd vind ik verre van ideaal. Dat is meer een videorecorder dan een computerkast haha.

Enig idee hoeveel zo een kast weegt met alles erop en eraan? 4-5 kilo max?

Maar kleinere moederbordjes dan de mini-itx = atom?
Wat zit er in de Asrock Vision 3D en Core 100ht? Die zijn een stuk kleiner en hebben ook alles erin zitten wat ze wilt (op processor na).

De i5 2500k is wel de processor die erin moet, minstens. Alleen is dit een gewone versie en geen mobiele cpu?

• job

job

Dat is geen mATX, dat is een mini-itx.
http://www.itxgamer.com/motherboards/gigabyte-ga-h67n-usb3/

[ Voor 18% gewijzigd door job op 09-03-2011 17:17 ]

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Heel radicaal, maar wat dacht je van een echte laptop (evt. tweedehands met kapot scherm)? Desnoods maak je een mount aan de achterkant van je beeldscherm, zodat je 'm helemaal niet kunt zien. Clamshell-modus en je bent klaar.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
kx22 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:14:
Over het bureau, het is een houten plank wat niet veel kan verdragen. Niet OP en niet onder. Kan wel een extra plank timmeren met daarop een wat grotere kast, maar de kast die jij hebt geselecteerd vind ik verre van ideaal. Dat is meer een videorecorder dan een computerkast haha.

Enig idee hoeveel zo een kast weegt met alles erop en eraan? 4-5 kilo max?

Maar kleinere moederbordjes dan de mini-itx = atom?
Wat zit er in de Asrock Vision 3D en Core 100ht? Die zijn een stuk kleiner en hebben ook alles erin zitten wat ze wilt (op processor na).

De i5 2500k is wel de processor die erin moet, minstens. Alleen is dit een gewone versie en geen mobiele cpu?
Zoals ik al zei, zijn die h67 bordjes slecht leverbaar. Het bordje wat ik bij het systeem van hieronder heb gezet is van een merk wat ik niet ken, maar is wel leverbaar.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 2500K Boxed€ 180,88€ 180,88
1GeIL Value PLUS GVP38GB1333C9DC€ 64,44€ 64,44
1ECS H67H2-M3€ 69,-€ 69,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 475,32

Dan moet je zelf nog een pico psu pakket van 120 watt kopen : http://www.mini-box.com/picoPSU-120-102W-power-kit

En dan zou je bijvoorbeeld deze kast kunnen kopen (zonder optical drive): http://www.logicsupply.nl/gs-l05
Kast is nog kleiner dan die 3d vision dingetjes van asrock, alleen 6 mm hoger.

Of deze, met optical drive : http://www.logicsupply.nl/3688b (die is iets groter, 27,5 cm bij 21 cm, maar wel een centimeter lager.)

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Die monitor staat toch ook op dat bureau, waarom niet een kleine mITX desktop voor onder de monitor?
pricewatch: Antec ISK 310-150
pricewatch: Asus P8H67-I Deluxe
pricewatch: Intel Core i5 2500K Boxed

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Dreamvoid schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 22:35:
Die monitor staat toch ook op dat bureau, waarom niet een kleine mITX desktop voor onder de monitor?
pricewatch: Antec ISK 310-150
pricewatch: Asus P8H67-I Deluxe
pricewatch: Intel Core i5 2500K Boxed
Misschien handig als je ook eerst even het topic door leest..

En dat h67 bordje is dus niet leverbaar, zoals ik al zei.

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
kx22 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:51:
[...]

pricewatch: Asrock Core 100HT/B2 (Zwart)

De i3 370 is met 2.4Ghz en 4 threads snel genoeg om 1080p zonder moeite af te spelen, en om ze te converteren. Heeft een HDD van 500GB, genoeg voor films en dergelijke.

Je kan voor 50 euro meer ook een blu-ray versie van krijgen: pricewatch: Asrock Core 100HT-BD/B2

Speelt ze de geconverteerde films af op dezelfde computer, of op een andere manier?
Want als het gaat om films/series, kun je net zo goed de asrock met HDMI verbinden aan je tv en gelijk afspelen. Hoef je ook niet meer te converteren.
Pagina: 1