Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VB.NET] Sony DSLR Camera aansturen dmv VB.NET

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een Sony DSLR A700 die we gebruiken voor pasfoto's te nemen die op studentenkaarten komen.
Nu wil ik één programma gaan maken dat al het werk doet en waarmee ik de camera ook kan bedienen.
Heeft iemand ervaring hiermee, kan ik bepaalde dll's gebruiken om de camera te bedienen?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:29

Reptile209

- gers -

Heb je dit bijvoorbeeld al eens doorgelezen? Er is dus blijkbaar al Sony software voor je camera die dat kan. Hint: [google=sony dslr operate from program] en dat zijn dan nog niet eens hele handige zoektermen.

Dan moet je dus:
a) die software gaan gebruiken (en is er geen verder PRG-aspect meer...), of
b) een interface op die software maken die doet wat jij wil, of
c) alleen de (USB-) koppeling uit die software jatten of namaken zodat je 100% controle hebt, maar wel alle functionaliteit zelf moet programmeren.

Kies maar een optie, en geef dan even aan wat je geprobeerd hebt, en waar je vastloopt.

Zo scherp als een voetbal!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik wil je adviseren bovenstaande post en daarna onze Quickstart even door te nemen en, mocht je dan nog concrete problemen ondervinden, een nieuw topic te openen met voorgenoemde quickstart in je achterhoofd ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.