Ik heb een bash scriptje geschreven welke handmatig een map uit een subversion repository update. Dit heb ik gedaan omdat de map een onderdeel is van een andere repository. En updaten / mergen van 2 verschillende repo's is helaas niet mogelijk zover ik weet.
Ik laat met dit script per commit een patch file per file uit de commit schrijven.
Dit gaat allemaal goed tot het volgende optreed.
Wanneer er enkel regels verwijderd worden uit een blok vind het patch commando het niet leuk.
ik gebruik de volgende regels om de patch te creeren:
Ik weet dat dit misschien niet heel duidelijk is vanwege de vele variabelen. Maar zou iemand mij hier mee kunnen helpen.
Ik verwacht dat ik in het 'diff' of het 'patch' commando iets fout doe.
Ik werk op Mac OS Snow Leopard
Ik laat met dit script per commit een patch file per file uit de commit schrijven.
Dit gaat allemaal goed tot het volgende optreed.
Wanneer er enkel regels verwijderd worden uit een blok vind het patch commando het niet leuk.
ik gebruik de volgende regels om de patch te creeren:
code:
1
2
3
4
| svn cat -r $LAST $REPO/$FILENAME > $TEMP_OLD svn cat -r $VERSION $REPO/$FILENAME > $TEMP_NEW diff -uw $TEMP_OLD $TEMP_NEW > $TEMP_DIFF patch $FILENAME -i $TEMP_DIFF |
Ik weet dat dit misschien niet heel duidelijk is vanwege de vele variabelen. Maar zou iemand mij hier mee kunnen helpen.
Ik verwacht dat ik in het 'diff' of het 'patch' commando iets fout doe.
Ik werk op Mac OS Snow Leopard