Bash script svn, diff, patch probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcjacobse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 15:47
Ik heb een bash scriptje geschreven welke handmatig een map uit een subversion repository update. Dit heb ik gedaan omdat de map een onderdeel is van een andere repository. En updaten / mergen van 2 verschillende repo's is helaas niet mogelijk zover ik weet.

Ik laat met dit script per commit een patch file per file uit de commit schrijven.
Dit gaat allemaal goed tot het volgende optreed.

Wanneer er enkel regels verwijderd worden uit een blok vind het patch commando het niet leuk.

ik gebruik de volgende regels om de patch te creeren:

code:
1
2
3
4
svn cat -r $LAST $REPO/$FILENAME > $TEMP_OLD
svn cat -r $VERSION $REPO/$FILENAME > $TEMP_NEW
diff -uw $TEMP_OLD $TEMP_NEW > $TEMP_DIFF
patch $FILENAME -i $TEMP_DIFF

Ik weet dat dit misschien niet heel duidelijk is vanwege de vele variabelen. Maar zou iemand mij hier mee kunnen helpen.
Ik verwacht dat ik in het 'diff' of het 'patch' commando iets fout doe.

Ik werk op Mac OS Snow Leopard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
En als je iets als echo $? tussen elke regel typt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:44
Als de ene repository benodigd is voor een ander, kun je gebruik maken van svn:externals property om de twee repositories te linken.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcjacobse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 15:47
Jaap-Jan schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:13:
Als de ene repository benodigd is voor een ander, kun je gebruik maken van svn:externals property om de twee repositories te linken.
Bedankt, dit heeft mijn probleem verholpen d:)b