Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Punkie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-11 20:36
Ik had een domeinnaam geregistreerd, maar die is 'even' ongeregistreerd geweest. Volgens de hosting was ze in quaratine geplaatst en was deze dus niet meer beschikbaar. Wat later melde de hosting dat ze was gekocht door iemand anders :(

Registrar: CRYSTAL COAL, INC
Whois Server: whois.intrustdomains.com
Referral URL: http://www.intrustdomains.com

Deze kan met het domein helemaal niets doen en zet er wat reclame op. Het staat te koop maar er is geen prijs bepaald. Nu is de vraag, wat is de beste manier om dat domein terug te krijgen? Ik ben bang dat te veel interesse de prijs zou opdrijven, maar wat is de prijs waar de eigenaar op wacht? Kunnen er andere instanties bemiddelen?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:48
De eerste vraag.. hoe is het domein even ongeregistreerd geraakt? Niet betaald of?

Strava | AP | IP | AW

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-11 23:09

The CarNagE Man

SüperG33K

Wel eens ervaring gehad met die intrustdomains.com. Die verkopen die domeinen opzich voor een redelijk bedrag altijd. Je kan hem dus van hun overnemen en 60 dagen later verhuizen (omdat ie net geregistreerd is he..)
Gewoon even contact met hun opnemen hoeveel ze ervoor willen hebben.

Verwijderd

Is InTrustDomains.com het domein dat je voorheen had? Of is dat enkel de registrar

• Punkie
Niet betaald :S

InTrustDomains.com is de huidige registrar.

Verwijderd

Ah, dat is het een vrij logische reden. Dit is mij ook meerdere malen overkomen, daarom laat ik mijn registrar mijn domeinen ook automatisch verlengen. Als het domein een nieuw jaar niet meer waard is, dan kost het me 13 euro en zeg ik hem daarna gewoon op.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beste manier is gewoon contact opnemen met de huidige eigenaar :P

Ik vertrouw ook nooit een registrar op hun 'we houden hem vast', maar zoals Whis, gewoon auto-renewal en heb ik er niets meer aan, kost het maar een paar euro.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Punkie
Mijn dank voor het delen van jullie kennis.
Pagina: 1