Toon posts:

Zijn de Asus K7V en de Abit KA7 al te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie verschillende mensen schrijven dat ze al een Asus K7V hebben, of dat een bepaalde winkel al KA7's zouden hebben.

Bij de winkels waar ik vandaag langs ben geweest weten ze nog niet eens wanneer ze ze krijgen.

Zijn ze nou al te koop in Nederland, en zo ja, waar dan?

Verwijderd

Topicstarter
Ja lekker. Ze zetten hem wel in de prijslijst, en als je belt dan is het "binnenkort leverbaar"...

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

De k7v is te koop (heb de mijne vrijdag als het goed is), de abit weet ik niet

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Verwijderd

Topicstarter
Waar haal je die vandaan dan?

Verwijderd

ViNcE, waar heb je hem uiteindelijk besteld? bij hard-ware.nl? of toch bij ctw?

Verwijderd

Zag gisteren een K7V bij informatique over de toonbank gaan. Kan ze dus leveren.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

BravOman, ik heb de mijne bij CTW gehaald. Dat komt omdat de service daar gewoon ongekend is. Heb altijd het gevoel dat ze daar wat voor je doen, en geen moeilijkheden geven als er problemen zijn.

MOrgen laat ik het weten of de ptt ook zo goed is.... ;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:52
Ik hoop dat deze borden stabieler zijn dan de andere kx133 borden en AMD750 borden, dat is nl de reden dat ik nog geen athlon heb gehaald

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 19:29
wil graag een kast 300 watt en een harddisk halen bij coomptechworld
Weet iemand wat zij berekenen aan leveringskosten (staat niet echt op hun website)

30x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een Asus K7V gehaald bij Informatique. Die hadden ze gewoon op voorraad. Gaan voor 465,- over de toonbank.

Eerste indruk van het mobo: werkt prima in combinatie met Athlon 600 en 128 MB ram op 133 Mhz.

Nou moet ik natuurlijk nog eens gaan overklokken he? Maar eerst maar eens een maandje met standaard specs draaien... :-)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
heb woensdag een K7V binnen gekregen (had ik vrijdag ervoor besteld) van Bolderware oftewel www.hard-ware.nl , no problemo...
Pagina: 1