Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op dit moment SBS 2011 aan het bestellen (inclusief premaddon en exchange enterprise gebruikers).

Nu heb ik de volgende omschrijving ontvangen op mijn offerte:

WIN SMALL BUS SVR STD 2011 MOL ,NL STANDARD 1

Nu heb ik aangegeven dat ik de engelse versie wil. Ze geven aan dat NL niet voor nederlands staas maar voor 'no languague' of iets dergelijks. Is dit zo? Ik kan het op het i'net gewoon niet vinden, meeste versies lijken gewoon nederlands te zijn met deze omschrijving.

• Mermer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-11 15:30
Meestal wordt NLD gebruikt om een Nederlandse versie aan te duiden, niet NL. Daarnaast is het zo dat sinds Windows 7 elk gewenst taalpakket geïnstalleerd kan worden. Ik neem aan dat dit ook met de server edities kan.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, zou mooi zijn

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vergeet niet dat je voor die language packs ook moet betalen.

https://discord.com/invite/tweakers

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:49
Serienummers zijn daarnaast niet taalgebonden, je kan SBS rustig installeren met een engelse dvd en een in NL verkregen serienummer.

discogs

Verwijderd

Topicstarter
ok mooi, dan ga ik het bestellen.
bedankt.

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:22:
Vergeet niet dat je voor die language packs ook moet betalen.
Betalen voor language packs? :?

Ik dacht dat sinds windows 7, de language packs gewoon onder de windows updates vallen? (Lijkt me dan ook voor de server edities als die het zelfde principe handhaven)

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:12

_AN

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:46:
[...]

Betalen voor language packs? :?

Ik dacht dat sinds windows 7, de language packs gewoon onder de windows updates vallen? (Lijkt me dan ook voor de server edities als die het zelfde principe handhaven)
Volgens mij kun je language packs alleen installeren op Windows 7 Enterprise of Ultimate. Die zijn dan inderdaad te downloaden via Windows Update.
Pagina: 1