Beste tweakers,
ik ben bezig met mijn eindwerk, dit houdt in dat ik een prog maak op een android tablet.
voor mijn project zou ik een Word bestand moeten laten zien, ik heb reeds vanalles geprobeerd,
maar dit komt er het dichtste in de buurt.
ik heb al geprobeerd om rechtstreeks naar Thinkfree te verwijzen, maar dit lukte mij ook niet.
en deze code zegt dat er geen Activity is om het bestand te openen.
Maar als ik het bestand rechtstreeks open in MyFiles dan wordt Thinkfree wel geopend met het document
Met vriendelijke groeten,
Tom Vereycken
ik ben bezig met mijn eindwerk, dit houdt in dat ik een prog maak op een android tablet.
voor mijn project zou ik een Word bestand moeten laten zien, ik heb reeds vanalles geprobeerd,
maar dit komt er het dichtste in de buurt.
Java: filename
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Intent in = new Intent(Intent.ACTION_VIEW); in.setDataAndType(Uri.parse("content://"+PATH+ "Offerte.doc") ,"application/doc"); try { startActivity(in); } catch (ActivityNotFoundException e) { Toast.makeText(getApplication(), "No Application Available to View Offerte", Toast.LENGTH_SHORT).show(); } |
ik heb al geprobeerd om rechtstreeks naar Thinkfree te verwijzen, maar dit lukte mij ook niet.
en deze code zegt dat er geen Activity is om het bestand te openen.
Maar als ik het bestand rechtstreeks open in MyFiles dan wordt Thinkfree wel geopend met het document
Met vriendelijke groeten,
Tom Vereycken
[ Voor 14% gewijzigd door tmmke op 08-03-2011 09:34 ]