Ik ben van plan om een headset te kopen, een Roccat Kave (iemand een andere suggestie?), maar wil, als ik geen gebruik maak van de headset, gewoon mijn 2.1 desktop speakers blijven gebruiken voor muziek, internet en zulke dingen.
De Roccat Kave gebruikt alle aansluitingen van mijn onboard geluidskaart (Supreme X-Fi II), de geluidskaart word overigens ook later vervangen door eentje van Creative (Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series), omdat de onboard niet al te best is. Anyway, de Roccat kabels:

Nou heeft mijn 2.1 speakersetje maar een kabel en dat is die groene.
Nou, als ik deze splitter gebruik, kan ik dan beide tegelijk gebruiken?
Dus beide groenkleurige plugs in de splitter.

Vraag is dan, gaat windows moeilijk doen, of de creative drivers omdat de headset 5.1 is en het andere setje 2.1? Of kan ik dan gewoon de headset gebruiken, 2.1 setje uitzetten middels de dock die er bij zit (Creative i-Trigue L3500) en andersom?
Laatste optie, een 5.1 switch, al heb ik die nog nergens kunnen vinden.
De Roccat Kave gebruikt alle aansluitingen van mijn onboard geluidskaart (Supreme X-Fi II), de geluidskaart word overigens ook later vervangen door eentje van Creative (Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series), omdat de onboard niet al te best is. Anyway, de Roccat kabels:

Nou heeft mijn 2.1 speakersetje maar een kabel en dat is die groene.
Nou, als ik deze splitter gebruik, kan ik dan beide tegelijk gebruiken?
Dus beide groenkleurige plugs in de splitter.

Vraag is dan, gaat windows moeilijk doen, of de creative drivers omdat de headset 5.1 is en het andere setje 2.1? Of kan ik dan gewoon de headset gebruiken, 2.1 setje uitzetten middels de dock die er bij zit (Creative i-Trigue L3500) en andersom?
Laatste optie, een 5.1 switch, al heb ik die nog nergens kunnen vinden.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena