Toon posts:

Lettertjes op drives houden .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Owke mensen . Dit of volgend weekend begin ik met m'n case mod (hang fijn van Folia Tec af) . Wanneer de carbonfolie voor het front binnen is ga ik me er achter zetten . Ik ga em mettalic blauw spuiten met een carbon-look front . Drives en knopjes gaan ook in blauw als ook de fangrills (misschien kan m'n broer er zo'n kewle laten lasersnijden op school) en de buizen naar de fans . Nu vraag ik me af , is er een makkelijke manier om de letters op m'n Asus CD-Rom en Plextor fikker te behouden ? Of zijn die sowieso verloren ? Desnoods verf ik ze zelf met mettalic zilver maar dan moet ik wel een handige manier weten .

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ja mischien dom, maar ff creatief met afplak tape ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Je zou ook ff de tekst en of het logo kunnen printen op een transparante stikker of zo. En die dan op de cd-rom of zo plakken.

Verwijderd

Topicstarter
Die masking tape zal niet lukken . Plextor heeft blauwe letters en ik gebrui blauw mettalic lak :) . Maar die transparante sticker is misschien geen slecht gedacht . En ow ja , al eens gezien hoe dun letters op drives zijn , dat lukt echt niet met tape .

Verwijderd

Topicstarter
Komaan mensen . Heeft er iemand nog een goed gedacht hoe dit te doen ? Ik wil het echt weten want Ik wil dat m'n mod van de eerste keer goed is (prijs enzo) . En kan iemand me ook uitleggen hoe ik de frontjes en tray's van de drive afhaal (ook diskettestation) en hoe de knopjes best te doen ?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Drives kan je meestal eenvoudig demonteren. In het algemeen is de volgorde:

drive open, dan pas schroeven, dan frontje met klemveren eraf. Terug klik je het zo weer inelkaar.

Over je letters: Is een dymo niets? Of die vellen met ultradunne afwrijfletters? Die heb je in redelijk veel lettertypes.

Carbon look? Hmmm, Ik hoop dat het mooi wordt (ik verkoop o.a. carbon, aan uitlatenbouwers, jachtbouw, masten etc). Heb zelf tijdenlang een zeilboot van full carbon gehad. (transparant gelakt). Dat was wel mooi. Als je een beetje mooie folie hebt, dan wordt het denk ik wel wat. De meeste carbon look dingen zijn echter al nep vanaf 10 meter afstand.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gegaan voor folie uit de Makro en over de look ben ik heel erg te spreken . Het kost 550fr voor 500X500mm en is van de kwaliteit van Folia Tec rollen . Een Dymo heb ik wel maar das wat standard . M'n asus kannog net met kalkeerpapier op karton maar die Plex heeft zo'n ultradunne letters , niet normaal . Kzal nog wel zien , anders dan geen letters erop he .
Pagina: 1