Afbeeldingen in HTML laden niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egonolieux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01-2024

egonolieux

Professionele prutser

Topicstarter
Beste tweakers,

Een paar dagen geleden heb ik mijzelf een gratis domein aangemaakt bij webhost "Byethost.com".
In mijn index.htm bestand zijn er verwijzingen naar afbeeldingen op het internet die geladen moeten worden.
In het begin leek dit prima te werken, maar na een paar dagen begon de miserie. Nu willen de afbeeldingen maar slechts 30% van de tijd effectief laden.

Ik heb zo het idee dat dit aan Byethost zelf ligt aangezien als ik het bestand zelf open, dat alle afbeeldingen wel lijken te werken. Wat het probleem zou kunnen oplossen, is de afbeeldingen downloaden en op mijn site zelf zetten, maar dat is in mijn geval niet de ideale oplossing en nogal omslachtig.

Nu is mijn vraag of er iemand dit probleem ook reeds heeft meegemaakt, zo ja, hoe kan ik dit oplossen? Of ligt dit effectief aan Byethost zelf? (ik zal eens een andere webhost service proberen gebruiken en zal de uitkomst hiervan weten te vermelden.)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je bedoelt dat je linked naar informatie op een andere plek waar je geen controle over hebt, en eventueel beveiligd zijn tegen hotlinken ?

Lijkt me wel zo handig dat je dat spul op je eigen site zet ja

Iperf