Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Geachte,

Heb vandaag (maandag 7 maart) een iPhone 4 bij Ritel besteld. Een simlockvrije iPhone 4 voor E659,00. Direct betaald per iDeal, en alles was om 14:45 rond. (Voor 15:00 besteld, morgen in huis!) Toestel was volgens medewerker op voorraad, dus zou het toestel morgen in huis moeten hebben.

Iemand enig idee of dit mogelijk is, want ik heb nog geen traceercode e.d.

Ook op hun website via orderstatus staat het volgende:

2011-03-07 14:45:01 Contract ingevuld via Ritel.nl
2011-03-07 14:47:01 Betaling ontvangen
2011-03-07 15:43:44 Kopie�n geaccepteerd door Ritel

Hoop dus van harte dat ze het toestel WEL op voorraad hebben, en dat ze me niet hebben voorgelogen. Laat ik het hopen. Fingers crossed!

Iemand enige ervaring met Ritel met losse toestellen bestellen en ontvangen de dag na betaling?

[ Voor 3% gewijzigd door Rowinio op 07-03-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:54
Wat zegt Ritel zelf? Heb je gebelt / gemailt? Dat lijkt me veel makkelujker dan het hier vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Kom op zeg, je bestelt het vandaag, de medewerker zegt dat het op voorraad is en tóch ga je een topic erover maken om te vragen of dat wel mogelijk is? Wacht morgen af, dan zie je het vanzelf, waarom zo ontiegelijk ongeduldig zijn :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59

D4NG3R

kiwi

:)

Track & Trace code werkt pas vanaf vanavond 12u, dit is heel normaal. En daarnaast, je hebt hem vandaag besteld. En vandaag flip je alweer uit over iets :S? Wacht eerst eens eventjes een paar daagjes af.

Daarnaast is het een vooraad INDICATIE, En dus niet 100% zekerheid. Als er nog 1 toestel ligt/lag is dat natuurlijk "In vooraad" maar als er dan 2 mensen zijn die hem bestellen, heeft er 1 pech.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Niet aanvallend bedoeld; maar ik kan toch vragen of iemand ervaring heeft met de 24 uurs levering ;)?
Vroeg me gewoon af, wanneer je dan een verzend mail ontvangt.

[ Voor 23% gewijzigd door Rowinio op 07-03-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:54
Als er 24uurs levering aangeboden wordt, los van de standaard levering kan je er dus gewoon vanuit gaan dat het wordt geleverd binnen 24 uur !

Je krijgt dan dus morgen waarschijnlijk een code.
Ik weetn iet OF het zo is, maar geldt die 24 uurs levering niet alleen als je voor een xx tijdstip besteld en betaald?

[ Voor 37% gewijzigd door ictinteresse op 07-03-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 09:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:54
ictinteresse schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:45:
Als er 24uurs levering aangeboden wordt, los van de standaard levering kan je er dus gewoon vanuit gaan dat het wordt geleverd binnen 24 uur !

Ik weetn iet OF het zo is, maar geldt die 24 uurs levering niet alleen als je voor een xx tijdstip besteld en betaald?
Dat staat gewoon in de TS ;) Voor 15:00 dus.
In een shopreview van Ritel staat trouwens dat je helemaal geen T&T code ontvangt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
ictinteresse schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:45:

Dat klopt, "Voor 15:00 besteld, morgen gratis bezorgd!!" ;) en om 14:47 was de betaling binnen bij Ritel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Awsom schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:48:
[...]

Dat staat gewoon in de TS ;) Voor 15:00 dus.
In een shopreview van Ritel staat trouwens dat je helemaal geen T&T code ontvangt..
Bericht uit 2009, misschien is dat nu anders? En uit de online status kan ik niet opmaken dat het is verzonden. "2011-03-07 15:43:44 Kopie�n geaccepteerd door Ritel" is de laatste status.

We zullen zien ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:54
Dan had je ook gewoon even kunnen bellen nadat/voordat je had betaald?
En anders morgenochtend..

Wij werken niet bij Ritel dat we dat voor je kunnen controleren, al deden we dat dan mochten we geen gegevens daarover vrijgeven op deze manier.

Ik begrijp je standpunt wel hoor, je wilt hem zo snel mogelijk hebben. Had ikzelf ook graag zo snel mogelijk gewild maar dan wel even vooraf zekerheid he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Leuk voor Ritel een bericht plaatsen op een forum dat is opgesteld alsof de levering te wensen overlaat.
Wacht eerst eens twee dagen af en heb je dan nog niks bel dan met Ritel.
Je had, zoals hierboven al vermeld is, eerst even de shopreview kunnen lezen en daar komt nog bij de je zelfs een medewerker hebt gesproken.
Ik snap dat het veel geld is maar nu is het meer paniekzaaien om niks.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:09

SmartDoDo

Woeptiedoe

Rowin schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:43:
Niet aanvallend bedoeld; maar ik kan toch vragen of iemand ervaring heeft met de 24 uurs levering ;)?
Vroeg me gewoon af, wanneer je dan een verzend mail ontvangt.
Dat is een heel normale vraag en daar is nu juist de Shopreview voor bedoeld, hier kun je ervaringen van een shop terugvinden. In het Shopping Forum hoort je vraag in ieder geval niet dus gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.