Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar de verschillende mogelijkheden om een xxmm-->60mm converter te maken. Na toch al best een tijdje nadenken blijkt dat toch niet zo eenvoudig. Ik kwam zelf op het volgende idee:
-uitzagen bovenkant PET fles (je hebt dan nog de keuze uit diverse modellen), aan beide kanten plaatjes plastic vastplakken met 1sec lijm zodat je um kan bevestigen.
Nadeel: Volgens mij is een 80-->60 converter nog mogelijk, groter niet
Andere ideeen die ik ben tegengekomen:
-Een trechter maken van karton oid.
Nadeel: Lijkt me niet stevig genoeg: houtje touwtje oplossing
-Plantenpotje misbruiken
Nadeel: Ik ben nog geen potje in de gewenste afmetingen tegengekomen
Ik ben ook op zoek geweest in diverse bouwmarkten voor dingen die te gebruiken zijn hiervoor, maar heb niets kunnen vinden.
Ook heb ik GoT al afgezocht naar andere ideeen, maar echt heel werkbare oplossingen ben ik niet tegengekomen.
Zijn er mensen die goede ideeen hebben hiervoor?
Ik ben op zoek naar de verschillende mogelijkheden om een xxmm-->60mm converter te maken. Na toch al best een tijdje nadenken blijkt dat toch niet zo eenvoudig. Ik kwam zelf op het volgende idee:
-uitzagen bovenkant PET fles (je hebt dan nog de keuze uit diverse modellen), aan beide kanten plaatjes plastic vastplakken met 1sec lijm zodat je um kan bevestigen.
Nadeel: Volgens mij is een 80-->60 converter nog mogelijk, groter niet
Andere ideeen die ik ben tegengekomen:
-Een trechter maken van karton oid.
Nadeel: Lijkt me niet stevig genoeg: houtje touwtje oplossing
-Plantenpotje misbruiken
Nadeel: Ik ben nog geen potje in de gewenste afmetingen tegengekomen
Ik ben ook op zoek geweest in diverse bouwmarkten voor dingen die te gebruiken zijn hiervoor, maar heb niets kunnen vinden.
Ook heb ik GoT al afgezocht naar andere ideeen, maar echt heel werkbare oplossingen ben ik niet tegengekomen.
Zijn er mensen die goede ideeen hebben hiervoor?