XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
in princiepe wel, memory is backward compatible, maar praktijk leert dat sommige mobos er wel problemen mee hebben.. ff vragen of je het kan ruilen als het niet werkt
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Meeste A-merken zoals Compaq en PB, erg nauw luisteren, en dat je zoals bij de meeste zelfbouw machines er klakkeloos 133 in 66 kan gooien. Ik moest het laatst nog voor iemand in een Compaq Presario inbouwen.
Machine was 66Mhz, geheugen was 133Mhz.
Resultaat: Machine komt niet eens meer door bios heen.........
Machine was 66Mhz, geheugen was 133Mhz.
Resultaat: Machine komt niet eens meer door bios heen.........
Athlon TB 800, 256MB RAM, 30GB HD, Matrox G400 (soon to be upgraded), SB Live, Pioneer DVD 10x40x, 48x CD
Verwijderd
Eh, noem je Packard Bell een A-merk? Ik vind het meer een B-merk in een A-jasje.
Maar goed, ik heb het eens geprobeerd bij zo'n bak en het werkte gewoon goed.
Maar goed, ik heb het eens geprobeerd bij zo'n bak en het werkte gewoon goed.
Moet ik je gelijk in geven, over het B-merk in A-merk jasje.
En soms moet je geluk hebben. De ene slikt het beter dan de andere machine.
Deze niet........
En soms moet je geluk hebben. De ene slikt het beter dan de andere machine.
Deze niet........
Athlon TB 800, 256MB RAM, 30GB HD, Matrox G400 (soon to be upgraded), SB Live, Pioneer DVD 10x40x, 48x CD
Dat het geheugen niet door de bios heen komt kan ook liggen aan het merk of aan het geheugengroote.
Een 133 Mhz module van een vriend van me werkt bij mij niet en bij hem perfect.
Heb ook nog een oude moederbord liggen die een modulegrote halveert. dus 128 MB = 64 MB enz.
Dat het 133 Mhz is wil alleen zeggen dat het geheugen getest is op 133 Mhz en het ook kan draaien.
Het had dus ook 100Mhz geheugen kunnen heten als het de 133 niet zou halen.
Weet nog dat mijn 66 Mhz geheugen gewoon makkelijk 112 Mhz haalde, nog lang voordat er 100 Mhz gegeugen bestond.....
Een 133 Mhz module van een vriend van me werkt bij mij niet en bij hem perfect.
Heb ook nog een oude moederbord liggen die een modulegrote halveert. dus 128 MB = 64 MB enz.
Dat het 133 Mhz is wil alleen zeggen dat het geheugen getest is op 133 Mhz en het ook kan draaien.
Het had dus ook 100Mhz geheugen kunnen heten als het de 133 niet zou halen.
Weet nog dat mijn 66 Mhz geheugen gewoon makkelijk 112 Mhz haalde, nog lang voordat er 100 Mhz gegeugen bestond.....
ik denk dat het gewoon gaat werken
het geheugen zal dan wel op 66 mhz lopen
gewoon proberen !
als het niet werkt gewoon teruggaan en geld terugvragen
het geheugen zal dan wel op 66 mhz lopen
gewoon proberen !
als het niet werkt gewoon teruggaan en geld terugvragen
In theorie hoort het vlekkeloos te gaan. Maar voor de praktijk zou ik zeggen, spreek gewoon met de winkel waar je het spul koopt wat af.
Pagina: 1