Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Onlangs is mijn BlackBerry Bold 9700 gestolen :(
Erg kl*te natuurlijk en wat het nog erger maakt is dat de politie geen sms-bommen meer stuurt naar het IMEI nummer... :'(

Tja, daar gaat je telefoon met al je persoonlijke gegevens...Helaas ben ik niet zo slim geweest om er een app op te installeren zodat ik de telefoon kon wissen op afstand, maar goed, helaas pinda met kaas... |:(

Hierbij doe ik nog een laatste poging om de nieuwe eigenaar zo min mogelijk te laten genieten van MIJN telefoon! Aan de mobiele-technici de vraag of er een progje bestaat (dat bijv. de politie destijds gebruikte) om een SMS-bom te sturen naar het IMEI nummer van mijn gestolen toestel.

Je zult vast begrijpen dat ik de dief zoveel mogelijk wil irriteren en het toestel desnoods kapot te gooien!

Please help, ben jullie eeuwig dankbaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Je hebt grote kans dat ze de blackberry uit elkaar hebben gehaald en los hebben verkocht. Want de ping blijft het zelfde dus hadden ze er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:02
Volgens mij is het hoe klote het ook is tegen de policy om zulke programma's aan te bieden hier dus vrees dat je het hier niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het versturen van SMS-bommen valt onder illegale activiteiten en daar doen we hier niet aan :) Hier gaat een slotje op.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.