Toon posts:

Apparaat voor opslaan SD kaart ivm vakantie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

We gaan binnenkort op vakantie en gaan vast veel foto's en films maken op SD kaartjes. Nu willen we liever de laptop niet meenemen en heb ik in een grijs verleden eens iets gelezen over een apparaatje waar je je SD kaart in kan doen en dan je gegevens daarop overzet waarna je de SD kaart weer kan gebruiken. Bij thuiskomst kan je dan op je PC alle data van dat apparaatje halen. Kan iemand we zeggen hoe zo'n apparaat heet en waar ik deze kan vinden. Heb google al afgezocht maar krijg daar geen antwoord op deze vraag. Alvast bedankt!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-02 21:28

Nakebod

Nope.

Imagetank is wat je zoekt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
koop wat extra sd kaartjes. zo duur zijn ze niet?

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

mijn creative zen heeft een sd kaart slot, en de mogelijkheid om de gehele inhoud van de sd kaart naar het interne geheugen te kopieren. Mijn oom had een adapter voor zijn iPod waar je een usb kabel op aan kan sluiten en op die manier alles naar de ipod kan kopieren.

Hier een lijstje in de pricewatch met mp3 spelers met een sd kaart slot.

Al is het natuurlijk goedkoper om een paar sd kaartjes erbij te kopen, die dingen kosten geen drol. 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door dragon4ce op 07-03-2011 20:31 ]

Omdat het kan.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Koop gewoon nog 2 SD'tjes erbij...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo'n Image Tank kost meer dan een low end netbook die even weinig weegt, meer opslagcapaciteit biedt - en ook nog eens geschikt is om je mail te checken enzo. Maar ieder z'n meug...

Iig gaat het hier om opslagmedia, dus move OH -> OM

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1