Toon posts:

Amerikaanse N64 modden voor RGB output

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op http://www.gamesx.com/rgbadd/rgbn64.htm staat een beschrijving hoe je je NTSC N64 kan modden voor RGB output.

Ik zou het ook wel zelf willen doen maar die Nintendo's hebben nogal lastige schroeven..., ik ben een paar winkels afgeweest met de N64 voor een schroevendraaier waarmee ik de N64 kan openmaken maar geen succes... :(

Mijn vraag is dus of iemand weet waar ik zo'n schroevendraaier kan halen (In Nederland!) of waar ik mijn N64 kan laten ombouwen voor RGB output (In Nederland, particulier of winkel, maakt me niet uit)

Dimensionplus had ik al geprobeerd, die kregen het niet voor elkaar...
Futurezone doet het niet meer :(
Psxshop kon me ook niet helpen :(

Als er nog andere winkels zijn die het kunnen dan hoor ik het graag :)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:23
wat voor schroeven zijn het dan? en hoe diep zitten ze, en hoe breed is het gat waar ze in liggen?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Hoi,

3.8mm bit

4.5 mm bit

Dat is de bit die je nodig hebt.
Kost $6,95 en daar komt 3 dollar kleine order kosten overheen plus de shipping and handling.

Gaat je dus 30 piek kosten vanuit amerika.

Een beetje zaak verkoopt ze ook wel, je moet alleen niet bij de gamma/praxis zijn, maar bij de ijzerwaren handel. Kijk gewoon eens in de gouden gids bij ijzerwaren handel en zoek een grote proff. zaak uit. Daar zou je als particulier normaal niet terecht kunnen, maar mijn ervaring is dat vriendelijk vragen en contant betalen je heel eind op weg helpt.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Volgens mij zijn t van die driehoekige schroeven of niet?
Je kunt t proberen met een inbus of torx, maar wat t beste is (als je t goedkoop wil houden) je neemt een oude schroevendraaier en slijpt of vijlt de zijkanten eraf tot hij precies past.

edit:

Dat is dus niet wat je bedoelt zag ik op de pagina van mn voorganger 8-)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>