Beste Tweakers,
Samen met mijn programmeur heb ik een oplossing voor Horecabedrijven bedacht
en dat is een volledige SaaS applicatie.
De browser wordt op fullscreen gezet en mensen werken dan constant met de browser.
We hebben gekozen voor SaaS omdat we denken dat dat de toekomst is.
Echter maat deze applicatie gebruik van een ingebouwd toetsenbord. De applicatie wordt
gebruikt in combinatie met een touchscreen.
Het toetsenbord dat we hebben ingebouwd werkt slecht. In tegenstelling tot het ingebouwde
toetsenbord van Win7 reageert ons toetsenbord maar matig en slaat vaak toetsen over.
We denken dat het aan de browser ligt. Zijn er mensen hier weleens tegenaan gelopen en
zo ja, hoe heb je dat opgelost?
We zijn nu geneigd een toetsenbord mee te leveren, maar dat geniet niet onze voorkeur.
Samen met mijn programmeur heb ik een oplossing voor Horecabedrijven bedacht
en dat is een volledige SaaS applicatie.
De browser wordt op fullscreen gezet en mensen werken dan constant met de browser.
We hebben gekozen voor SaaS omdat we denken dat dat de toekomst is.
Echter maat deze applicatie gebruik van een ingebouwd toetsenbord. De applicatie wordt
gebruikt in combinatie met een touchscreen.
Het toetsenbord dat we hebben ingebouwd werkt slecht. In tegenstelling tot het ingebouwde
toetsenbord van Win7 reageert ons toetsenbord maar matig en slaat vaak toetsen over.
We denken dat het aan de browser ligt. Zijn er mensen hier weleens tegenaan gelopen en
zo ja, hoe heb je dat opgelost?
We zijn nu geneigd een toetsenbord mee te leveren, maar dat geniet niet onze voorkeur.