Verschil tussen enkele MSI laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum maar ik heb wel al een tijdje een account :)
Nu heb ik dus een vraag: Ik ben van plan een gaming laptop te kopen en de prijs zou rond de 1000 euro moeten liggen.

Ik zie een MSI laptop wel zitten, alleen weet ik niet welke van deze 3 laptops het beste prijs/kwaliteit is.Is het de moeite een van deze laptops te kopen, of heeft iemand misschien nóg een beter voorstel.

Bedankt,
Lukkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zet de specs eens naast elkaar (er zit nogal wat verschil tussen) en kijk wat voor jou het belangrijkste is. Kijk naar bijv de CPU's en videokaarten die erin zitten. Als jij een game hebt die weinig doet met de videokaart, dan is het voor jou niet zo belangrijk om daar een heel flink exemplaar van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:28:
Zet de specs eens naast elkaar (er zit nogal wat verschil tussen) en kijk wat voor jou het belangrijkste is. Kijk naar bijv de CPU's en videokaarten die erin zitten. Als jij een game hebt die weinig doet met de videokaart, dan is het voor jou niet zo belangrijk om daar een heel flink exemplaar van te hebben.
Er zijn niet zo veel verschillen, de ene laptop draait 2x0.1 Ghz sneller maar heeft wel een kleine beelddiagonaal. De videokaarten zijn altijd dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Nee, de middelste van de 3 links heeft een GTX460M. Welke ietsje trager is als de andere 2.

De 1e link lijkt in mijn ogen het beste te zijn, een ietsje kleiner scherm. Maar wel een veel hogere resolutie.

Maaruh, kan je je vraag niet beter hier stellen? [NBBG Aanschaf] Gamingnotebook februari 2011

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 07-03-2011 12:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Het is hier niet de bedoeling dat jan en alleman topics gaan aanmaken voor aankoopadvies, lees voor meer informatie *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Voor deze vraag bestaan er centrale topics, Best Buy Guide overzichtstopic, in dit geval lijkt de gaming NBBG uit de post hierboven het meest geschrikt.

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.