Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:42
Zit te dubben welke van de 2 ik zal kopen?

prijstechnisch valt de xl2370 beter in mijn budget, maar ik
wil achteraf voor euro 60,00 verschil geen spijt krijgen dat ik
de px2370 niet heb gekocht.

Hoor graag van gebruikers hun bevindigen en advies.

vast bedankt.

grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:58
Ik ben eigenaar van een XL2370, en ik ben er erg tevreden over . Kleuren zijn prima, contrast is goed, responsetijd is uitstekend, al met al een prima monitor. Daarnaast vind ik het uiterlijk geweldig, al is hij wel wat wiebelig.

Ik merkte dat wit veel witter is en zwart veel zwarter op deze monitor dan bij mijn oude, ik weet echter niet of dat door de LEDs komt , ik zou me echter niet blind staren op het woord LED, zolang het nog edge-lit is, zijn de voordelen ten opzichte van CCFL beperkt.

Ik vind de XL2370 echter een geweldige monitor, de kleuren zijn geweldig (voor TN) en de meeste reviews zijn dat met mij eens.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik vind je openingspost wel erg magertjes, begin eens met **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? door te lezen. Zonder te weten wat jij met de monitor wil gaan doen en welke eisen je stelt kunnen anderen je ook niet echt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
1000 maal excuses.

Ik had in mijn voor onderzoek al afgerond, was alleen benieuwd naar gebruikers
welke van de twee types de voorkeur had en hun ervaringen.

Bedankt.

grtz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
EDIT: toch verkeerd begrepen, topic dus weer geopend.

[ Voor 84% gewijzigd door Kid Jansen op 07-03-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
Ik deze nieuwe monitor gebruiken voor oa. Gaming Dirt 2 / GTR wat videobewerking af en toe
een filmje kijken en tenslotte voor gewoon internetten.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmalonl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-07-2023
ik vind de px3270 echt mooi beeld hebben. zo mooit zelf dat ik er zelf 3 heb gekocht. toen waren ze 300 euro de stuk. als je goed zoekt heb je ze al voor 250 of iets in die richting.
nou heb je wel grotere schermen voor minder geld en miss wel zelf mooier beeld. maar heb toch voor de led gegaan omdat het natuurlijk zo lekker dun is..
ik zou eens bij de MM gaan kijken. want iedereen zegt wel dat hun monitor de beste is en de beste kleuren heeft. het is wel een 23'' monitor. films kijken doe ik niet op een 23'', ja heel soms. miss dat dan een 24'' of hoger monitor wat voor je is.

[ Voor 13% gewijzigd door elmalonl op 07-03-2011 17:45 ]

Pagina: 1