edit:
Landelijke storing, zowel particulier als zakelijk. Zie ook storingspagina van Vodafone
Mogelijk ook vanuit het buitenland problemen
Probleem lijkt zich voor te doen bij het opnieuw verbinden: zodra de verbinding weg valt is het niet meer mogelijk om opnieuw verbinding te maken.
Vanochtend (8:48) ontvingen ik deze mail van Vodafone:
Tevens geven ze hier aan 'data' iemand een idee of dit alleen 3G of alle data verbindingen zijn?
Landelijke storing, zowel particulier als zakelijk. Zie ook storingspagina van Vodafone
Mogelijk ook vanuit het buitenland problemen
Probleem lijkt zich voor te doen bij het opnieuw verbinden: zodra de verbinding weg valt is het niet meer mogelijk om opnieuw verbinding te maken.
Vanochtend (8:48) ontvingen ik deze mail van Vodafone:
Daarop ontving ik net (9:41) deze:Geachte klant,
In verband met een storing kunt u mogelijk problemen ondervinden bij het gebruik van het data netwerk en de data diensten.
Vodafone betreurt het ongemak en stelt alles in het werk om de tijdsduur en de hinder zo veel mogelijk te beperken.
Onze referentie is xxx.
Melding 10:35:Geachte klant,
De door ons gemelde verstoring met referentie xxx is nog niet opgelost.
Deze storing is met de hoogste prioriteit in onderzoek en wij trachten de tijdsduur van deze verstoring zo veel mogelijk te beperken.
Melding 11:38:Geachte klant,
De door ons gemelde verstoring met referentie xxx is nog niet opgelost. De storing is landelijk en treft alle data diensten.
Deze storing is met de hoogste prioriteit in onderzoek en wij trachten de tijdsduur van deze verstoring zo veel mogelijk te beperken.
Helaas is er geen verwachte oplostijd te geven.
Heeft iemand mogelijk meer informatie of een idee in hoeverre deze storing landelijk is, of dat dit mogelijk alleen Vodafone zakelijk is?Geachte klant,
De door ons gemelde verstoring met referentie xxx is nog niet opgelost.
Deze storing is met de hoogste prioriteit in onderzoek en wij trachten de tijdsduur van deze verstoring zo veel mogelijk te beperken. Helaas is er nog geen verwachte oplostijd bekend.
Tevens geven ze hier aan 'data' iemand een idee of dit alleen 3G of alle data verbindingen zijn?
[ Voor 61% gewijzigd door hellbringer op 07-03-2011 12:16 ]