Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Skype] Geen geluid output terwijl balkjes bewegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb skype versie 5.1.0.112 op winXP en mijn microfoon en camera werken prima. Echter er komt geen geluid uit mijn speakers. mijn geluidskaart kan hij geen problemen bij vinden en ik heb alle instellingen op mijn geluidskaart (Denon X1700) gecontroleerd. in alle andere applicaties heb ik gewoon geluid dus heb n vermoeden dat skype iets niet goed doet. Als ik een testgeluid afspeel dan beweegt het balkje voor geluid gewoon en staat ook op vol volume.

ik heb verschillende usb kanalen uitgeprobeerd maar het mocht niet baten.

Op de skype forums ook geen nuttig advies gekregen en op google niks specifieks gevonden.

Hebben jullie nog ideeën?

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Ik heb geen idee eerlijk gezegd maar ik heb hetzelfde probleem. Ik en mijn vriendin horen elkaar ook niet meer via Skype terwijl bij ons beide de output voor microfoon wel beweegt en ook bij de Echo Skype TEst Call horen we allebei onze microfoon... Op twee computers getest, en op beiden is er een probleem...

In ieder geval, ik ga deze volgen en hier vandaag ook mee aan de slag. PRobleem is gisteren namelijk pas begonnen.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik neem aan dat je de obvious dingen getest hebt? Alle volume knopjes omhoog (ook die van Skype zelf :p ). In Skype kan je ook aangeven welke output je wilt gebruiken (geluidsinstellingen, luidsprekers)). Ik zou sowieso een headset gebruiken (beter geluid omdat Skype het geluid dat uit je speakers komt weer moet compenseren omdat dit ook wordt opgevangen door je microfoon).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm Brakkie heb jij ook n usb kaart?
Heb je gisteren skype geupdate?

Ja al het obvious gedoe getest uiteraard ;) mn microfoon staat achter mijn speakers dus vrij weinig last van feedback ;)

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

Nee, ik heb geen USB kaart. Zowel mijn laptop als desktop hebben verschillende geluidskaarten en beiden zijn gewoon ingebouwd in het systeem zelf. Skype heb ik enige tijd geleden gebruikt maar aangezien ik bij m'n vriendin was (woont in Zweden, vandaar ook Skype ;) ) heb ik Skype een tijdje nagenoeg niet gebruikt. Wanneer het probleem dus PRECIES is opgetreden weet ik niet, laatste keer dat het wel werkte was 1,5 week geleden.

Vreemde bij mij is dat dus op beiden systemen problemen zijn.

Zie je DirectMessage :)

Verwijderd

Topicstarter
dit is echt raar ik heb een ASIO geluidskaart en kan dus maar 1 geluidsbron tegelijk afspelen. als ik meerdere doe crasht een van beide, bijvoorbeeld mediaspeler en youtube tegelijk. bij skype gebeurde er niks toen ik niks aan had staan. toen ging ik een youtube filmpje kijken en werd ik gebeld, toen ging mijn browser ontploffen en crashen enzo en het skype geluid begon er doorheen te komen, en het werkte gewoon! maar als ik daarna zonder spelend filmpje probeer te skypen, geen geluid.

Hoe kan dit?

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

@Superaki: Gisteren hier al over gesproken maar ik heb geen idee hoe dat kan? Misschien ff de drivers van je geluidskaart updaten anders?

In ieder geval, ik heb gisteravond Skype opnieuw geinstalleerd en toen werkte alles weer hier... Vage problemen dus maar misschien toch maar even proberen?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ga idd skype ff herinstalleren. kan niet anders dat skype het probleem is want de rest werkt perfect (bijna).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 00:24 ]

Pagina: 1