Toon posts:

***ADVIES GEVRAAGD*** Pc, laptop apple wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Volgend jaar verkas ik naar het grafisch lyceum rotterdam.. Anyway daar ga ik een grafische opleiding doen. En ik ben zelf de laatste tijd ook al veel met CS5 en 3d modelleren bezig en begin het flink leuk te vinden en steek hier ook echt m'n tijd in!

Maar nu, laten we eens beginnen met wat ik heb: Ik heb een i7-PC met een GTX295 videokaart. Deze staat overigens in de verkoop. Maargoed,

Van mijn ouders krijg ik voor volgend jaar een budget van 1400-1600 euro om voor mijn opleiding te kopen wat ik nodig heb.. (dus een laptop, uitbreiding pc, moor nieuwe IPS beeldscherm etc etc.. ) Daaruit wil ik iniedergeval een laptop van Apple, maar de vraag is welke?

Maar sowieso die pc is in de verkoop en verwacht ik 750 voor te krijgen.. maar als ik nu bijv. een laptop uit Amerika haal voor 900 euro (13Inch macbook pro, ja handig he zo'n kennis in Amerika (; ) dan heb ik nog 600 - 700 over.. + de 750 voor m'n pc = 1350 tot 1450..

Maar nu wil ik van dat geld misschien een imac kopen! ( die is tegen die tijd dat ik hem koop vrijwel zeker weer vernieuwd met nieuwere hardware enzo, het is dan al meer dan een jaar geleden) maar daarvoor moet ik nog wel wat bijleggen want ik wil het iets uitgebreidere model..

Wat ik ook kan doen is gewoon voor 400 euro een nieuw sandy bridge systeem bouwen, en een paar mooie schermen kopen,

Wat ik ook kan doen is een 15 of zelfs 17 inch laptop kopen,

Er zijn zoveel mogenlijkheden.. en ik zie door de bomen het bos nietmeer dus graag advies van een ONAFHANKELIJKE. Dus niet een Apple basher of Apple hater, en ookal ben je dat wel.. probeer zo objectief mogenlijk te blijven. (:

Verwijderd

SCHREEUW

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. In dit geval lijkt mij [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook december 2010 het meest geschrikt.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

En please, gebruik geen caps in de topictitel, dat ziet er niet uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 23:10 ]

Dit topic is gesloten.