Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Com. Hunter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05-2017
Halloo,

win-7
Acer Aspire 5738

Ik gebruik dagelijks deze laptop voor mijn werk/stage, maar nu speelde ik er van het weekend even een game op (gebeurt wel vaker), maar nu viel mijn laptop plotseling uit tijdens het spelen..

Nu wou ik de laptop weer starten maar de eerste paar keer niks, gaf die windows repair scherm aan van windows. Eerst geskipped om om te kijken of die nog wel gewoon starten en na even deed die dat, echter duurde het opstarten bijna 10 minuten..

Daarna toch maar de windows-repair uitgevoerd maar het mag allemaal maar niet baaten.
Nu heb ik een andere HDD erin gezet zonder succes en andere RAM uitgeprobeerd, maar beide nog steeds niet werkend..

Had toevallig net een week geleden een back-up van al mijn werk gemaakt :) maar toen dus maar meerdere malen opnieuw windows erop gezet(op de 2 verschillende HDDs), tijdens de instalatie geen problemen maar als hij moet rebooten aan het eind, start hij gewoon niet meer op..

Heb ook Google nou niet echt een antwoord kunnen vinden, behalve ACER, dat is je probleem...

Iemand hier eventueel een idee wat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Het feit dat hij uitvalt tijdens het gamen en het even duurt voordat je weer kunt booten doet meteen denken aan een probleem met temperatuur. Als hij een beetje afgekoeld is gaat hij het weer doen. Installeer een programma om de temps te monitoren en voer vervolgens een stress test uit.

Wat zijn de temps in je BIOS? Je fan draait wel?

Desktop | Server | Laptop