Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wil nu mijn BB Bold 9000 verkopen en voor een nieuwe telefoon gaan. 1 Must: een QWERTY toetsenbord (hoeft niet perse een slider te zijn). Wat zijn nou de beste telefoons van dit moment met een QWERTY toetsenbord?
Heb uiteraard al een en ander gezocht en wat reviews gelezen. Ik neig zelf erg naar de

- HTC Desire Z

Enige wat ik daarmee lijk te missen t.o.v. de nieuwste telefoons is wat processorsnelheid en een HD/retina/LED scherm. Ook twijfel ik een beetje over de hinge. Zijn er nog (betere) alternatieven? Heb ook gekeken naar de Milestone 2, maar motorola...tjah...(heb overigens ook een Milestone 1 gehad en die beviel me erg goed).

Nog andere ideeën? Of ff wachten tot er weer een heel nieuwe batch Android telefoons komt?

Verwijderd

Wat mis je aan processorsnelheid dan? Je realiseert je toch wel dat een Z met 800 MHz rapper is dan de Desire met 1 GHz, omdat het om een heel andere processorgeneratie gaat? Daarnaast is hij eventueel nog te overclocken tot meer dan 1,4 GHz, wat uiteraard een bak extra performance oplevert.

Voorlopig zijn de enige opties volgens mij die jij al noemt, de Desire Z en de Milestone 2. Die laatste heeft dan weer net te veel nadelen om interessant te zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 21:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:31:
Wat mis je aan processorsnelheid dan? Je realiseert je toch wel dat een Z met 800 MHz rapper is dan de Desire met 1 GHz, omdat het om een heel andere processorgeneratie gaat? Daarnaast is hij eventueel nog te overclocken tot meer dan 1,4 GHz, wat uiteraard een bak extra performance oplevert.

Voorlopig zijn de enige opties volgens mij die jij al noemt, de Desire Z en de Milestone 2. Die laatste heeft dan weer net te veel nadelen om interessant te zijn.
Bedankt voor je post. Ik bedoel t.o.v. bijvoorbeeld de Desire HD, daar doet ie in pure processorkracht iets voor onder. En overclocken...tsjah...wil dat mijn batterij het toch wel een dagje of liefst langer uithoudt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:36:
Bedankt voor je post. Ik bedoel t.o.v. bijvoorbeeld de Desire HD, daar doet ie in pure processorkracht iets voor onder. En overclocken...tsjah...wil dat mijn batterij het toch wel een dagje of liefst langer uithoudt...
Dat verschil in snelheid is imo vooral leuk op papier, maar ik vraag me af in hoeverre je daar iets van gaat merken. Het schijnt overigens dat overclocken van de Z als je het goed doet nauwelijks invloed heeft op je batterijduur, tenzij je enorm intensief aan de slag gaat. Vergeet daarnaast niet dat een HD een kleinere accu heeft, een groter scherm en een snellere processor. Wat denk je dat die combinatie met je batterijduur doet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 21:44 ]

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-11 12:43
Processorsnelheid merk je idd geen reet van, ik draai alle apps en 3D games die ik maar wil, allemaal super soepel, en idd de Z is te overclocken tot elke snelheid tot 1.4 ghz. Dus als je snelheid zo belangrijk vind zou ik dat zeker doen. Ik lees overal dat er geen significant batterijverlies is, omdat taken ook sneller uitgevoerd zijn, en de vcore niet hoeft te worden verhoogd (= batterijverbruik)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, duidelijk. Desire Z dus de beste optie op dit moment wat betreft q slider smartphones?

Ik las ook nog wat over de Epic 4g en Evo 4g in de US, maargoed....totdat er hier 4G is in NL hebben we daar nog niet veel aan...
Pagina: 1