Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Checkbox met datum

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 22:14
Ik ben bezig met een word document met checboxen.
Nu lukken die checkboxen perfect (vinkjes in een vakje) alleen zoek ik een manier hoe je een soort van checkbox maakt die als je er op klikt een verticale datum lijst geeft, iets zoals ik hieronder omschrijf

26 maart
27 maart
28 maart etc...

Dit d.m.v. een dropdown en selecteer methode.
ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel want ik kan het nergens vinden.
Alasvt hartelijk dank voor de ideeen !!

Zoiets ... http://i.febooti.com/imag...ot-change-folder-date.gif
maar dan natuurlijk in word !

[ Voor 12% gewijzigd door Diego27 op 06-03-2011 18:07 ]

• ReenL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09-2022

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Heb je uberhaubt de SP wel gelezen? Volgens mij ben je er niet helemaal van op de hoogte wat er precies gevraagd wordt..

@ Diego27: weet je zeker dat je hebt gekozen voor het goede medium / document formaat toen je besloot voor een dergelijke opzet? Geen idee waarnaar je precies op zoek bent / wat het doel van het document is, maar kan je niet beter op zoek gaan naar bijvoorbeeld een HTML oplossing?

[ Voor 34% gewijzigd door PeterSelie op 06-03-2011 19:19 ]

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 22:14
Ik heb het al gevonden via de "developer" optie in word is het uiteindelijke toch gelukt. bedankt !!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 22:43

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Voor een vogende keer: geef aub aan wat je zelf al hebt geprobeerd en wat er niet mee lukte. Alleen zeggen wat je wilt en wachten totdat er een oplossing aangedragen wordt is niet de bedoeling. Aangezien je binnen twee uur zelf je topic al hebt opgelost lijkt me het verstandig voortaan iets langer zelf door te zoeken ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.