Toon posts:

Alle 1600Mhz DDR3 Cas7's verwijderd van Pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn excuses voorop als deze vraag verkeerd gepost is..

Deze week waren mijn broertje en ik een nieuwe systeem aan het samenstellen met behulp van de Pricewatch. Vandaag kijk ik er weer in maar de DDR3 ram die we uitgezocht hadden is uit de lijst verdwenen! Het gaat om:

G.Skill Ripjaws X F3-12800CL7D-8GBXH (er waren ook 2 of 3 Corsair's)

Na verder onderzoek te hebben gedaan kunnen wij nu geen enkele Cas7 1600Mhz meer vinden... ligt dat aan ons of zijn ze allemaal uit de lijst verdwenen?
Wij merken ook dat er deze week veel watercooling benodigheden (zoals de EK 6970 block) niet in de huidige lijst staan terwijl na enkele telefoontjes blijken ze wel in voorraad te zijn in een aantal winkels.

Update problemen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 16:42
Bij mij kan ik wel gewoon een hele lijst met 1600Mhz Cas7 reepjes vinden hoor.

Die G.Skill die jij zoekt staan er idd niet tussen, wel de 1066 variant, ook met Cas7, misschien dat je die zoekt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
marti-n schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:25:
Bij mij kan ik wel gewoon een hele lijst met 1600Mhz Cas7 reepjes vinden hoor.

Die G.Skill die jij zoekt staan er idd niet tussen, wel de 1066 variant, ook met Cas7, misschien dat je die zoekt ?
Nee, soz. Het ging ons echt om de 1600Mhz 8GB varianten.

Ik had moeten bij vermelden dat we zochten naar de 2x4GB, Cas7, 1600Mhz..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 16:42
2 sec googlen levert mij het volgende op
pricewatch: G.Skill Ripjaws X F3-12800CL7D-8GBXH

waar staat
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 168,- op donderdag 3 maart 2011.

dus dat zou het eventueel kunnen verklaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
marti-n schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:11:
2 sec googlen levert mij het volgende op
pricewatch: G.Skill Ripjaws X F3-12800CL7D-8GBXH

waar staat
Geen actuele prijzen bekend. Laatst bekende laagste prijs € 168,- op donderdag 3 maart 2011.

dus dat zou het eventueel kunnen verklaren ;)
Ja, hehe. Daar kwam ik zelf ook op :D Helaas snap ik de "verklaring" niet.. zijn ze uit de schappen gehaald, niet meer ingekocht, alleen uit de Pricewatch lijst gehaald.. etc. Alsmede de Corsair sticks van 2x4GB, Cas7, 1600Mhz (12800) lijken ook uit de lijst verdwenen te zijn. Ik vraag het want mijn eerder ervaring was dat: al zou de artikel niet meer op voorraad zijn het wel gewoon in de Pricewatch lijst stond.
s'Maandags wordt de Pricewatch weer geupdate hoop ik dus ik ga morgen weer's browsen en de nodige telefoontjes plegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
De Pricewatch wordt viermaal daags geupdate, dus daar hoef je niet voor tot maandag te wachten.:)

Verder kan ik nog over één ding duidelijk zijn; wij verwijderen geen producten. Dit zal slechts bij idioot hoge uitzondering voorkomen.

Prijzen verwijderen wij alleen als we melding hebben gekregen dat deze niet kloppen.

Natuurlijk kan het wel zijn dat een winkel zijn laatste reepjes verkocht heeft (of ontdekt heeft dat ze niet meer leverbaar zijn). De winkel zal dan de prijzen verwijderen.

Hopelijk is het hiermee wat duidelijker? Zo niet, gewoon weer laten weten!

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Pagina: 1