Beste Tweakers,
Ik ben in het bezit van een Asus N61Ja
Op deze laptop is Windows 7 64Bits geinstalleerd met alle drivers.
Deze laptop heb ik vorige week aangemeld bij Laptopshop voor reparatie.
De laptop werd te snel te heet & de fan draaide continu op "volle" toeren
Laptop is afgelopen maandag (ja deze week nog ) opgehaald door TNT & is afgelopen vrijdag weer bezorgd door UPS.
Ik hartstikke blij door de goede & snelle service uiteraard.
Maar nu komt het probleem.
Gister de laptop aangelaten zodat hij even lekker kon downloaden gedurende afgelopen nacht. Alles zo ingesteld dat de laptop niet in standy-gaat of de HD uitschakelt.
Sta ik net op, even op me laptop, staat de laptop TOCH in standby. Ik me laptop aandoen, gaat het beeldscherm van me laptop zelf niet aan. Toevallig heb ik hem aangesloten op me losse hp widescreen en daarop heb ik wel beeld.
Ik krijg nu me laptopscherm niet meer aan. Voordat ik hem had aangemeld bij Asus had ik hetzelfde probleem, daar is helaas (nog) niks aan gedaan dus,
Als ik me laptop opnieuw opstart werkt het scherm gewoon weer.
Hebben jullie enig idee wat dit is/kan zijn?
Op dit moment heb ik me laptop nog NIET opnieuw opgestart om wellicht het 1 en ander zo uit te kunnen zoeken.
Ik ben in het bezit van een Asus N61Ja
Op deze laptop is Windows 7 64Bits geinstalleerd met alle drivers.
Deze laptop heb ik vorige week aangemeld bij Laptopshop voor reparatie.
De laptop werd te snel te heet & de fan draaide continu op "volle" toeren
Laptop is afgelopen maandag (ja deze week nog ) opgehaald door TNT & is afgelopen vrijdag weer bezorgd door UPS.
Ik hartstikke blij door de goede & snelle service uiteraard.
Maar nu komt het probleem.
Gister de laptop aangelaten zodat hij even lekker kon downloaden gedurende afgelopen nacht. Alles zo ingesteld dat de laptop niet in standy-gaat of de HD uitschakelt.
Sta ik net op, even op me laptop, staat de laptop TOCH in standby. Ik me laptop aandoen, gaat het beeldscherm van me laptop zelf niet aan. Toevallig heb ik hem aangesloten op me losse hp widescreen en daarop heb ik wel beeld.
Ik krijg nu me laptopscherm niet meer aan. Voordat ik hem had aangemeld bij Asus had ik hetzelfde probleem, daar is helaas (nog) niks aan gedaan dus,
Als ik me laptop opnieuw opstart werkt het scherm gewoon weer.
Hebben jullie enig idee wat dit is/kan zijn?
Op dit moment heb ik me laptop nog NIET opnieuw opgestart om wellicht het 1 en ander zo uit te kunnen zoeken.