Toon posts:

imac 27 aanschaf vragen.

Pagina: 1
Acties:
  • 515 views

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er over aan het denken om een imac aan te schaffen,nu kwam ik via aardig wat zoekn en surfen op het web een webshop tegen,met wel heel scherpe prijzen.

imac 27 899 euro .. terwijl de retail prijzen toch heel anders liggen.

http://www.mijnwebwinkel....050572&articleID=16191137

na wat heen en weer gemailt te hebben met de eigenaar achter de webwinkel.met betrekking tot de de lage prijs,wat mij heel erug doet twijfelen.

verklaarde deze dat die beginnede ondernemer is.en rechtstreeks bij de fabriek inkoopt. vandaar zulke,prijze kan hanteren.

nu wil ik best een paar centen uit geven aan een imac maar als het goedkoper kan graag :)

heeft iemand ervaring met een zelfde soort webshop?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Bullshit, niet in trappen, geld weg als je dit doet etc :) Gewoon bij Apple zelf of een echte winkel aanschaffen, desnoods een ouder model, maar dit is echt onmogelijk.

[ Voor 48% gewijzigd door sebastius op 06-03-2011 12:38 ]

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
voor een winkel ligt de marge maar op een paar procent.. bovendien koop je bij een importeur en niet bij een fabriek in. apple laat heus niet toe dat hun producten in china bij de fabriek worden gekocht..

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01 14:16
Het ziet er echt heel amateuristisch en nep uit. Een iPhone 4 voor 400 euro? En dan ook nog gespeld als Iphone? En de enige betaalmanier is vooraf overmaken... right.

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-01 15:10
Alleen de looks van de website, het ontbreken van de keurmerken (voor webshops) etc. doet mij al genoeg afkeer. Zeker als het om zulke bedragen gaat.... Gewoon kopen in de Apple store of een echte retailer :).

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-01 14:32

Step

step@tweakers.net#

Het ziet er uit als een testwinkel. ;)

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 12:51
Die site ziet er hetzelfde uit als de eerste site die ik ooit op Freewebs had gemaakt :')
Lijkt me zo onbetrouwbaar als wat.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb die WebWinkel toko ook maar even gemaild dat er een oplichter op hun site zit.:)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Knul schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:46:
Het ziet er echt heel amateuristisch en nep uit. Een iPhone 4 voor 400 euro? En dan ook nog gespeld als Iphone? En de enige betaalmanier is vooraf overmaken... right.
Je bedoelt "Ihpone 4"?

---

Die site staat op een host voor gratis webwinkeltjes. Da's wmb al punt 1 om niet te vertrouwen. De site ziet er vervolgens op-en-top amateuristisch uit. Punt 3. De eigenaar zegt "direct bij de fabriek in te kopen", wat niet kan. Punt 4. De site bevat meer dan een paar fouten. Punt 5. De prijs is de helft van de retailprijs, waar de marge op de producten slechts een paar procent is. Punt 6.

Ik kan wel even doorgaan maar ik denk dat de conclusie 'niet doen' nu ook al verantwoord is. Grote kans dat je niets krijgt en mócht je nou toch wel wat toegestuurd krijgen dan is dat gegarandeerd gestolen.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 06-03-2011 13:00 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit brouwsel mag de naam website niet eens dragen. Vergelijkbaar met een dubieus kraampje op een vrijmarkt op koninginnedag. Kun je je geld beter aan een goed doel weggeven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Niet kopen inderdaad

39

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-12-2025
Het is wel zo dat producten ergens anders goedkoper kunnen zijn, dan op de apple website. Ik heb een 30" apple cinema display bij redcoon gekocht (voor het bericht dat ze uit de markt gingen). Voor 300 euro minder dan bij apple.

Maar deze website ruikt meer naar oplichterij.

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 19:20

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

WokeBroke schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:49:
Het is wel zo dat producten ergens anders goedkoper kunnen zijn, dan op de apple website. Ik heb een 30" apple cinema display bij redcoon gekocht (voor het bericht dat ze uit de markt gingen). Voor 300 euro minder dan bij apple.

Maar deze website ruikt meer naar oplichterij.
de vergelijking trekken tussen redcoon en een gratis webwinkeltje die niet aan is gesloten bij bijv. een webshop keurmerk is wel een hele scheve.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:46
de site heeft geneens een KvK nummer, en dan zou ik er niks kopen, en zeker niet voor die prijs!
greetz

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals altijd: als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat het vaak ook. Aangezien hier voor de rest weinig discussie aan zit, gaat dit topic op slot. Zie ook Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie voor tips waar je o.a. op moet letten als je online wilt kopen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.