Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26724

Topicstarter
Ik sta op het punt een contract te tekenen bij Rabobank of bij een zakelijke dienstverlener (kleinere organisatie van 30/40 man).

Ik heb momenteel 3 jaar werkervaring (consultancy/business analyse) en heb de mogelijkheid om bij de Rabobank een traineeship van 1 jaar te volgen.

Ik ben erg benieuwd naar de ervaring van mensen die bij de Rabobank gewerkt hebben of er nog steeds werken.
Hoe is de cultuur, wat zijn de doorgroeimogelijkheden en hoe faciliteert de organisatie je bij het verder ontwikkelen van jezelf. Wat kan er nog meer over de bank verteld worden wat ik moet weten?

Erg belangrijk voor mij om zoveel mogelijk te weten aangezien ik, als ik voor de Rabobank kies, er financieel maandelijks een stapje op achteruit ga (dat is geen probleem als dit een investering is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 19:03
Op zich is Rabo een prima betaler. Ze hebben hun CAO inclusief salarisschalen en functiewaarderingssysteem heel netjes op de site staan. Als je erop achteruit gaat, kan dat komen omdat je een traineeship wil gaan volgen wat eigenlijk op WO starters is gericht terwijl jij al 3 jaar ervaring hebt (?)
De keerzijde van een WO startfunctie zou zijn dat je de komende jaren aanzienlijk kan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26724

Topicstarter
Ik heb inderdaad de cao gevonden en ben het document aan het doornemen. Het is een opleidingstraject voor mensen met 1 tot 3 jaar evaring. De keuze die ik maak zal sowieso niet alleen financieel zijn, echter moet ik wel eerlijk blijven naar mezelf toe dat ik niet teveel stappen terug ga maken. Ik ga dan ook nog contact opnemen met de Rabobank wat mogelijke stappen kunnen zijn (binnen hoeveel tijd zou ik terug kunnen zijn op mijn huidige salaris en vind ik dat de investering waard). Geld is voor mij niet het belangrijkste en een lease auto is ook leuk maar geen must. Ik ben meer opzoek naar mezelf ontwikkelen en een organisatie waar dat mogelijk is (dat zijn alle 2 de organisaties trouwens). De keuze gaat lastig worden, ik hoop dat mensen hun ervaring bij de Rabobank met mij willen delen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 26724 op 06-03-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixnax
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-06-2020
the_dragon, en wat is 't uiteindelijk geworden? Ben je toch bij Rabobank begonnen, zo ja hoe bevalt het? :)

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:15
Is er overigens ook fiscale regeling voor de automobilisten m.b.t. woon/werk verkeer i.c.m de 13e maand?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 19:03
De CAO: www.rabobank.jobs/cs/nl/content/images/CAO_2011_2012.pdf

Als er zo'n regeling is, zal hij in die PDF staan.

[ Voor 47% gewijzigd door t_captain op 29-09-2011 19:36 . Reden: foute URL, fixed ]

Pagina: 1