Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024
Kent iemand De pc dokter:
Molenstraat 16
7491bg Delden
0644239311
kvk 51949911

Deze heeft wat advertenties op marktplaats en dat ziet er goed uit de reviews ook, op google is verder bijzonder weinig te vinden en bij de kamer van koophandel staat:
Geselecteerde inschrijving Naam: De PC Dokter
Vestigingsadres: Molenstraat 16
Vestigingsplaats: 7491BG Delden
KvK-nummer: 51949911 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Status: Uitgeschreven uit het Handelsregister

Wat houdt het precies in uitgeschreven uit handelsregister?
Ben dan een beetje huiverig om toch wat te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 15:06
Eerste google hit
Bedrijven worden uitgeschreven uit het HR door opgave; er vindt geen controle plaats of de ondernemingen nog ondernemingsactiviteiten verrichten of bijvoorbeeld bij de belastingdienst nog als ondernemer bekend zijn.

Een andere mogelijkheid is dat er sprake is van ondernemingen die niet ingeschreven hoeven te zijn (zoals professionals als freelancers en maatschappen van bijvoorbeeld advocaten). Het zou kunnen zijn dat zij vanwege eerdere hun motiverende redenen wel ingeschreven waren (Macropas-effect).

Ook omzetting naar een vennootschap of faillissement zou een reden kunnen zijn. Dat je de onderneming nu niet terugvindt kan te maken hebben met een nieuwe/afwijkende formele bedrijfsnaam (waarbij de oude naam nog als handelsnaam gebruikt wordt en daarom eigenlijk bij de Kamer geregistreerd had behoren te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik zou deze gewoon links laten liggen, het feit dat hij uitgeschreven is bij de KvK zegt imho al genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
die had ik ook gelezen maar goed kan dus van alles betekenen of hij is venootschap aangegaan of failiet, zegt nog niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:31
Als je iets niet vertrouwt, lekker doorlopen? Waarom zou je moeite gaan doen om uit te zoeken of iets wel helemaal legitiem is, gaat het om iets superexotisch?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
nee hoor ze hadden gewoon een goeie aanbieding en meestal kan je op google genoeg vinden als het malafide zaken zijn maar dit ziet er voor de rest gewoon goed uit. maar ik laat hem lekker voorbij gaan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-07 10:52
Hij is uitgeschreven, dat betekent dat de bedrijfsnaam dus al niet meer officieel bestaat als detailhandel (volgens mij).

Ik zou hier geen geld naar overmaken voordat er iets geleverd is.
Pagina: 1