{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Iemand met een logisch kloppend antwoord?
Verwijderd
Alhoewel het geheugen het meest effect heeft.
en van 200 naar 215
Verwijderd
Vind je dat veel??Op Saturday 17 March 2001 18:56 schreef MaDLiVe het volgende:
van 333 mhz naar 380 <----niet een beetje veel?
en van 200 naar 215
Moet makkelijk kunnen zeker met een Hercules met de standaard heatsinkjes op geheugen. En de Core op 215?? Eitje..bij mij loopt ie op 220
ik gebruik dus de tweak util van hercules en als ik em dan op die settings zet klokt ie em na het booten weer automatisch terug
Verwijderd
waarom gebruik je niet gewoon de overclock feature die bij de detonator drivers zit??Op Saturday 17 March 2001 19:10 schreef MaDLiVe het volgende:
Ik heb alleen 1 probleem
ik gebruik dus de tweak util van hercules en als ik em dan op die settings zet klokt ie em na het booten weer automatisch terug
Daarmee kun je testen en automatisch op laten starten....xou niet weten waarom je wat anders zou gebruiken.