Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik krijg binnenkort op m'n verjaardag een HTC Wildfire. Nu is het natuurlijk handig als je bij zo'n smartphone ook mobiel internet hebt. Op dit moment heb ik een prepaid kaartje van Rabo Mobiel, maar bij prepaid is internet natuurlijk erg duur.

Ik bel bijna nooit (5 minuten per maand hoogstens) en SMS's soms (max 30 SMS'jes per maand). Een duur abonnement met 1000 SMS'jes per maand is voor mij dus niet echt handig. Maar ik wel wel internet.

Ook heb ik niet veel geld te besteden als 14-jarige, het liefste houd ik het onder de €5 per maand.

Nu heb ik natuurlijk ook al zelf gezocht, en ik kwam een paar abonnementen tegen van Ben en Simyo. Op de prijsvergelijkingssite Bellen.com stond heel mooi: "€2,95 per maand, inclusief internet, 50 minuten en 50 SMS'sjes per maand". Maar als je naar de site van Ben gaat zie je dat je voor mobiel internet €10 moet bijdokken per maand. Ook bij Simyo was dat zo.

Mijn vraag is dus nu, wie kan mij helpen zoeken naar een goedkoop abonnement, vooral bedoeld voor internet waar ik niet onnodig bijbetaal voor belminuten en SMS'jes die ik nooit opkrijg?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Onder de 5,- ga je geen abo vinden met onbeperkt internet, alleen die internetbundel kost vaak al 5 tot 10 euro. Tel daar nog eens je abonnement bij voor bel/sms'jes en je zit zo op de 12 tot 15 euro.
Dat wordt of wat meer geld uitgeven, of het internetten overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Internet is volgens mij minimaal 10 euro per maand, en hierbij komt dan altijd nog een bel/sms bundel.
Ik denk dat je altijd wel minimaal 13 euro kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:01
Vodafone heeft met hun directsales vaak leuke aanbiedingen.
Vooral het veronica magazine aanbod is op dit moment er populair.

https://directsales.vodafone.nl/veronica/orderform/177

Bel+Sms+Web 135 Sim Only 2 jaar € 9,95

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Capa schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:55:
Onder de 5,- ga je geen abo vinden met onbeperkt internet, alleen die internetbundel kost vaak al 5 tot 10 euro. Tel daar nog eens je abonnement bij voor bel/sms'jes en je zit zo op de 12 tot 15 euro.
Dat wordt of wat meer geld uitgeven, of het internetten overslaan.
Misschien moet ik m'n budget dan toch iets naar boven aanpassen, als dat niet mogelijk is voor +/- 5 euro. Internetten overslaan? Het gaan me juist om het internetten, bellen en SMS'en doe ik toch bijna nooit :P
robbinonline schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:59:

En waar kan ik de specs (aantal belminuten en SMS'jes) en de voorwaarden zien daarvan?

En moet dan niet abonnee zijn van het Veronica Magazine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Compizfox schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:13:
[...]

En waar kan ik de specs (aantal belminuten en SMS'jes) en de voorwaarden zien daarvan?

Nee je hoeft geen lid te zijn van het Veronica Magazine..

Voorwaarden vind je hier: http://www.vodafone.nl/Vo.../Bel_Sms_Web_sept2010.pdf
Let op je internet bundel is 250 mb, neem je 1 stapje hoger heb je 1 gb aan data limiet.

De prijs is niet een actie tarief van 1 jaar maar is de volledige 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Wat ik ook nog kan doen is gewoon Vodafone Prepaid nemen en dan BloX aanzetten: http://www.vodafone.nl/mo...e_blox/blox_voor_internet Dat kost voor BloX Basis €4,75 per maand. Maar dat is het actietarief staat daar, hoe lang is dat dan geldig?

En BloX Basis is 250 MB per maand. Is dat genoeg voor regelmatig internetgebruik op je een smartphone?
robbinonline schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:22:
[...]

Nee je hoeft geen lid te zijn van het Veronica Magazine..

Voorwaarden vind je hier: http://www.vodafone.nl/Vo.../Bel_Sms_Web_sept2010.pdf
Let op je internet bundel is 250 mb, neem je 1 stapje hoger heb je 1 gb aan data limiet.

De prijs is niet een actie tarief van 1 jaar maar is de volledige 2 jaar.
Huh klopt die PDF nou niet of kijk ik verkeerd? Er staat in de PDF dan het goedkoopste sim-only abbo €17,95 is.

[ Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 06-03-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Bij T-Mobile ben je voor 17.90 klaar met een Sim-Only Relax 70 + Internet a 9.95.

http://www.t-mobile.nl/mo...t/sim-only/relax-sim-only

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Compizfox schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:13:
[...]

Misschien moet ik m'n budget dan toch iets naar boven aanpassen, als dat niet mogelijk is voor +/- 5 euro. Internetten overslaan? Het gaan me juist om het internetten, bellen en SMS'en doe ik toch bijna nooit :P

[...]

Probeer dan een Flex-achtig abo te vinden, als dat nog bestaat :? Betaal hier 7,50 per maand, bel/sms weinig, maar internet veel. Wekt perfect, het hebben van ~300,- aan tegoed ook :+ (Abo telkens verlengt...)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rabomobiel 'BundelVrij'
U belt en sms't altijd voor het vaste, lage tarief van 10 cent per minuut en 10 cent per bericht. U heeft alleen een minimum verbruik van € 10 per maand.

Je kan het altijd weer opzeggen en betaald met onbeperkt internet totaal 20,- euro per maand, opzich niet zo gek lijkt mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Martine op 06-03-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Nvidiot schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:41:
Bij T-Mobile ben je voor 17.90 klaar met een Sim-Only Relax 70 + Internet a 9.95.

http://www.t-mobile.nl/mo...t/sim-only/relax-sim-only
Dat is me dus helaas iets te veel... Ik moet het doen met 4 euro zakgeld per week :p
Raven schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:47:
[...]

Probeer dan een Flex achtig abo te vinden, als dat nog bestaat :?
Betaal hier 7,50 per maand, bel/sms weinig, maar internet veel. Wekt perfect, het hebben vam ~300,- aan tegoed ook :+ (Abo telkens verlengt...)
Ik kan het niet vinden op de site van T-mobile. Het goedkoopste wat ik daar kan vinden is een Voordeelsim (de goedkoopste) met internet wat uitkomt op een totaal van €15 per maand. Iets te veel.
Martine schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:53:
Rabomobiel 'BundelVrij'
U belt en sms't altijd voor het vaste, lage tarief van 10 cent per minuut en 10 cent per bericht. U heeft alleen een minimum verbruik van € 10 per maand.

Je kan het altijd weer opzeggen en betaald met onbeperkt internet totaal 20,- euro per maand, opzich niet zo gek lijkt mij.
Lijkt met toch niet handig eigenlijk, 10 per SMS is best duur. Bellen doe ik nooit dus van het lage tarief van 10 cent per minuut maak ik nooit gebruikt. Daarnaast is €20 per maand voor internetten alleen ook veel te veel.

[ Voor 27% gewijzigd door Compizfox op 06-03-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

robbinonline schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:59:

Zou ik die van een euro meer nemen, heb je 1024MB datalimiet ipv 256MB.
Compizfox schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:55:
[...]

Dat is me dus helaas iets te veel... Ik moet het doen met 4 euro zakgeld per week :p
Je zou een krantenwijk kunnen gaan lopen, zodra je 15 bent kun je wat meer gaan werken :p

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 06-03-2011 14:00 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Voor een smartphone is 256 iets aan de lage kant.
Kies dan idd voor het abonnement van 10.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
De Vodafone Veronica-aanbieding is op dit moment nog de beste optie denk ik.

@Marzman en @robbinonline: 4x zo hoge datalimiet voor een euro meer is wel handig denk ik ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-08 15:14
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-regelmatig

Voor iets onder de 12 euro abo met veel minuten en internet.
En elke maand opzegbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Compizfox schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:55:
[...]

Ik kan het niet vinden op de site van T-mobile. Het goedkoopste wat ik daar kan vinden is een Voordeelsim (de goedkoopste) met internet wat uitkomt op een totaal van €15 per maand. Iets te veel.
Dat zou kunnen, omdat Flex niet meer aan te vragen is, vandaar de "flex achtig". ;)
Ik heb geen internet abo he, puur alleen een flex (sim only) abo. Daar red ik me wel mee.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Volgens mij krijg je het niet goedkoper dan die Vodafone aanbieding van Veronica. Vodafone biedt nu 1GB aan voor 7.xx euro per maand maar hoe lang die aanbieding geldig is kan ik ook nergens vinden. Uiteraard heb je dan nog wel je losse belminuten e.d. er naast.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Phyxion schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:00:
Volgens mij krijg je het niet goedkoper dan die Vodafone aanbieding van Veronica. Vodafone biedt nu 1GB aan voor 7.xx euro per maand maar hoe lang die aanbieding geldig is kan ik ook nergens vinden. Uiteraard heb je dan nog wel je losse belminuten e.d. er naast.
Waar staat die aanbieding dan? € 10,95 is de goedkoopste die ik zie met 1GB databundel (wat ik al vrij goedkoop vind omdat je vaak 10,00 euro voor data betaald)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Topicstarter
Phyxion schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:00:
Volgens mij krijg je het niet goedkoper dan die Vodafone aanbieding van Veronica.
Ik denk dat dat inderdaad de beste deal is die we kunnen vinden :)
Marzman schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:46:
[...]

Waar staat die aanbieding dan? € 10,95 is de goedkoopste die ik zie met 1GB databundel (wat ik al vrij goedkoop vind omdat je vaak 10,00 euro voor data betaald)
Ik zie hem idd ook niet op de site van Vodafone.

Nog wat algemene vraagjes (dit wordt mijn eerste abo):
  • Er staat bij die aanbieding van Vodafone dat "de bundel bestaat uit 190 belminuten of SMS'jes". Houdt dit in dat ik per maand gratis 190 belminuten en SMS'jes kan gebruiken, en dat ik daar dan per minuut en per SMS'je niets voor hoef te betalen?
  • Kan ik die 190 ook gewoon door elkaar besteden aan belminuten en SMS'jes? Of moet ik bij het afsluiten van het abo kiezen, en moet ik dan óf voor belminuten óf voor SMS'jes bijbetalen omdat dat buiten de bundel valt?
  • Is het gebruikelijk dat je niet-opgemaakte belminuten en SMS'jes meeneemt naar de volgende maand? Ik zag dit bij sommige providers staan maar hier kan ik er niets over vinden.
Bedankt voor het meehelpen tot zover in elk geval :)

[ Voor 8% gewijzigd door Compizfox op 06-03-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor dit soort vragen hebben we http://tweakers.net/price...im-only-abonnementen.html. We verwachten op GoT dat je zelf in staat bent om te bepalen welk abonnement je moet nemen. Dat is niet iets wat wij voor je uit gaan zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.