Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Onbegrijpelijk; net als voorgaande jaren probeer ik ook nu weer de belastingaangifte over 2010 in te sturen, via een, volgens mij, 2,5 jaar oude HP desktop, die op Vista draait met auto-update aan. Maar; ik krijg de aangifte niet weg. Reden: onbekend. Foutmelding: "Connect failed in tcp_connect()".

Vreemde zaak, temeer omdat ik enkele weken terug nog vrolijk enkele andere aangiftes (voor anderen) heb ingevuld en verstuurd. Zonder enig probleem. In de tussentijd zijn er geen hardware-/softwarematige aanpassingen gedaan, die mij bekend zijn.

De dames en heren van de Belastingtelefoon konden mij niet helpen en vertelden mij dat dit - gezien de situatie - waarschijnlijk aan de server van DigiD zou moeten liggen en dat dit na enkele dagen opgelost zou moeten zijn. :( Bijzonder - want dan zouden er veel meer mensen last van moeten hebben. Inmiddels zijn we een weekje verder en nog steeds geen optie om de aangifte te versturen.

Wie zou mij verder kunnen helpen en kunnen aangeven waar de pijn waarschijnlijk zal zitten?

Alvast bedankt beste mensen!!

Groet,
F Jansen

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem bij het inloggen met DigiD. Opgelost door IE8 te gebruiken in plaats van Firefox. Geen idee of browserincompatibiliteit de reden was, of dat nogmaals proberen de reden was dat het toen wel lukte.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 22:03 ]

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-11 22:47

CoolGamer

What is it? Dragons?

Heb je een firewall draaien? Schakel die dan even uit tijdens het versturen van de belastingaangifte. Als het dan wel lukt dan was het een configuratieprobleem met je firewall.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸