Sinds kort valt mijn draadloos netwerkgebruik telkens terug naar nul, zie onderstaande afbeelding. Nul betekent dat er ook echt geen verbinding is.

Hardware en software:
Asus laptop met Windows 7 Home Premium, Broadcom 802.11n PCI netwerkadapter, alles laatste updates
D-LINK DIR-615, laatste firmware
Verbinding: n, volgens laptop 72 Mb/s
Getest:
Andere laptop met een D-LINK usb netwerkadapter heeft geen last van dit probleem, snelheid ligt ook veel hoger (150 Mb/s, tot 8 MB/s).
IPv6 uitgezet, helpt niet. Op mixed n/b/g ingesteld, helpt niet. Adhv inSSIDer 2.0 het meest geschikt kanaal geselecteerd in de router gekozen en vervolgens auto channel, helpt niet.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?

Hardware en software:
Asus laptop met Windows 7 Home Premium, Broadcom 802.11n PCI netwerkadapter, alles laatste updates
D-LINK DIR-615, laatste firmware
Verbinding: n, volgens laptop 72 Mb/s
Getest:
Andere laptop met een D-LINK usb netwerkadapter heeft geen last van dit probleem, snelheid ligt ook veel hoger (150 Mb/s, tot 8 MB/s).
IPv6 uitgezet, helpt niet. Op mixed n/b/g ingesteld, helpt niet. Adhv inSSIDer 2.0 het meest geschikt kanaal geselecteerd in de router gekozen en vervolgens auto channel, helpt niet.
Hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 20:11 . Reden: Toevoeging test andere kanalen ]