Verwijderd

Topicstarter
Qwise als organisatie
Qwise is een open en kennisgerichte organisatie met focus op Virtualisatie en Cloud Computing. Qwise staat bij vele organisaties bekend vanwege de excellente kennis van medewerkers en is als geen ander in staat om onafhankelijk advies te geven over de mogelijkheden en onmogelijkheden van de diverse oplossingen die op dat gebied voor handen zijn. Naast het geven van advies heeft Qwise in de afgelopen jaren een indrukwekkend trackrecord opgebouwd als het gaat om consultancy, projecten, detachering, outsourcing en training.
http://www.qwise.nl

Iemand van hier die ervaring heeft met werken bij Qwise?

- Hoe zijn de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden?
- Hoe is de werksfeer/cultuur van het bedrijf?
- Wat zijn de doorgroeimogelijkheden?
- Wat is de relatie tussen beoordeling en beloning?
- Wat zijn de werktijden?
- etc.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:19
Wat is jouw eigen ervaring bij QWise? Even aannemende dat je daar (hebt ge)werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Geen ervaring vandaar ook mijn post. Zoekfunctie heb ik al gebruikt maar geen hits.

• pretorian1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-11 12:38
Ik heb persoonlijk geen ervaring maar mijn zwager werkt daar.
en van wat ik van hem begrijp is het een erg leuk bedrijf. leuke collega`s er is tijd voor een geintje.
Maar er moet ook serieus gewerkt worden. (maar dat is bij elk bedrijf zo)

het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf waar je zit, ben je geoutsourced heb je natuurlijk meer met de klant te maken. en daar kan het natuurlijk variëren.
Maar het klinkt als een leuk bedrijf, met mogelijkheden.
Ik hoop dat je er wat aan hebt ;-)

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb er lange tijd gewerkt. Erg leuk bedrijf om voor te werken. Er wordt wat van je verwacht maar daar staat zeker ook een hoop voldoening en waardering tegenover. Je krijgt goed de kans jezelf te ontplooien en zijn over het algemeen niet moeilijk. Al hangt het misschien af wat je precies wilt gaan doen daar..

just my 2 cents :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Pagina: 1