na Herïnstallatie vista geen internet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 15:31
hallo, ik heb vanmiddag mijn HP dv7-1230ED geformateerd en windows vista er weer op gezet maar ik kan geen verbinding maken met het internet ik krijg geen netwerk lijst te zien en ook via de netwerk kabel in de router heb ik geen internet weet iemand misschien wat ik moet doen=

bvd niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-09 21:55
drivers installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

kijk eerst eens in de device manager
(config scherm --> system --> device manager). Check even of daar je netwerkkaart / chip tussen staat. En check gelijk of het ding een werkende driver heeft.

/spuit11

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Drivers al geïnstalleerd?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
dat is heel leuk maar hoe ga ik die erop krijgen? en waar vind ik de naam van me internet kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
krakura schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:13:
dat is heel leuk maar hoe ga ik die erop krijgen? en waar vind ik de naam van me internet kaartje?
Moeten wij dat verzinnen? Was dat je vraag, of was je vraag waarom je geen internet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:21

Fiber

Beaches are for storming.

Windows heeft zelf heel veel drivers ingebakken. Heb je geen driver cd bij je systeem gehad? Je bent nu ook online, ga naar de website van de fabrikant, daar zijn de drivers ook te vinden, kun je zo downloaden.
http://h10025.www1.hp.com...c=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl
spuit 11... :)

[ Voor 60% gewijzigd door Fiber op 05-03-2011 19:27 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-10 13:03

Pos

Hier zijn ze.. En kies je juiste OS en dan bij netwerk.

Zet ze op usb stick en installeren die handel

[ Voor 10% gewijzigd door Pos op 05-03-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
sorry maar heb ze beide geïnstalleerd van netwerk maar het werkt nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staan de drivers nu wel geïnstalleerd in je devicemanager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik denk dat je je beter eerst eens kan gaan in lezen hoe je een laptop of pc opnieuw op zet en wat hierbij zoal nodig is alvorens zomaar iets te gaan formatteren en Windows erop te zetten. Je zal toch echt eerst een beetje basiskennis nodig hebben want zo op deze manier kunnen wij als tweakers je echt niet verder helpen.

Dus ik raad je aan van ga of eens goed rondkijken en lezen wat je zoal moet doen, en de betekenis bijvoorbeeld al eens gaan leren van drivers, chipsets, netwerkkaartjes en dergelijke. Kom je er dan nog niet uit dan raad ik je aan van vraag een bekende die er meer van weet, of breng de laptop naar een pcshop die je verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Herkent je computer(apparaatbeheer/devicemanager/bios) je netwerkkaart wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Download dit is in zijn geheel en zet dat op een USB. Installeer die driver's op je laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
@^ ik heb alle drivers geïnstalleerd maar bij hp internet manager ofzoiets zegt ie dat het disabled is en kan het niet aan zetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat het dan niet gewoon uit in de bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:46

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

krakura schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:12:
@^ ik heb alle drivers geïnstalleerd maar bij hp internet manager ofzoiets
Als je hulp nodig hebt met je wat preciezer zijn. Zo moeilijk is het toch niet om een naam van een programma te lezen?
zegt ie dat het disabled is en kan het niet aan zetten :S
En wat is "het"?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Probeer je bekabeld, of via WiFi online te komen? Want WiFi moet je vaak middels een knop. of FN toetscombinatie aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
ik probeer het op het moment via WiFi en weet niet hoe ik dit aan kan zetten in mijn bios en het programma heet HP wireless Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoey
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-07 09:05
Of je gebruikt de HP software niet, gaat naar services (bij uitvoeren) en zet wireless zero configuration aan. En dan ga je gewoon net als daarvoor verbinding maken met je wifi. Soms zetten al die programma's je wireless zero configuration uit en dan loopt het niet meer zo lekker.

Dit is wel mijn T.net account vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 20:49
Beetje raar om WiFi in je bios aan te zetten, niet waar? Voor UTP kan het idd nog in je BIOS staan, check dat even.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Probeer het eens met een kabeltje. Durf bijna te wedden dat dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
mjoey schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:35:
Of je gebruikt de HP software niet, gaat naar services (bij uitvoeren) en zet wireless zero configuration aan. En dan ga je gewoon net als daarvoor verbinding maken met je wifi. Soms zetten al die programma's je wireless zero configuration uit en dan loopt het niet meer zo lekker.
dit staat er niet eens bij?

@ kabel werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Maak eens een screenshot van je device manager (apparaat beheer in het Nederlands denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Bij die HP wireless assistant moet je bij extra opties nog een vinkje aanzetten. Iets met samenwerken hardware/software ofzo. Ik weet niet meer precies. Daarna het wifi knopje aan en uit zetten en inschakelen klikken bij die HP wireless assistant. Dan verschijnen je wifi netwerken in je lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjoey
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-07 09:05
Heb je eigenlijk wel bij Netwerkcentrum -> Netwerkverbindingen beheren wel de LAN en WLAN adapters?
Als het leeg is, moet je drivers installeren. Als je wel Lan verbinding hebt en probeert met kabel verbindingen te maken, komt er opeens bij te staan verbonden?krijgt die wel een IP adres?
En over je WLAN verbinding, zoek eens bij services voor WLAN AutoConfig Properties (geloof ik) eigenschapen en zet op automatisch starten en start de service. Probeer dan draadloos verbinding te maken.

Dit is wel mijn T.net account vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:21

Fiber

Beaches are for storming.

Alle HP troep software er eerst eens afgooien. (Via configuratiescherm, software, programma's verwijderen...) Dat is allemaal overbodige zooi. Via apparaat-beheer je netwerkkaart opzoeken en dan Windows de drivers van de USB-stick laten zoeken. Eerst gewoon bedraad internet krijgen, wifi is van later zorg.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakura
FastPinguin schreef op zondag 06 maart 2011 @ 00:12:
Bij die HP wireless assistant moet je bij extra opties nog een vinkje aanzetten. Iets met samenwerken hardware/software ofzo. Ik weet niet meer precies. Daarna het wifi knopje aan en uit zetten en inschakelen klikken bij die HP wireless assistant. Dan verschijnen je wifi netwerken in je lijstje.
zit nu op de laptop via wired connection dat lukt wel maar wifi niet en hier is de screenshot Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/6961/tweakerswifi.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBreakalot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 10:23
Als je het netwerk helemaal niet ziet kan het ook zijn dat SSID-broadcast op de router uitstaat.
Misschien onwaarschijnlijk, maar het kan door toeval net tegelijk met het formatteren zijn gebeurd.

[ Voor 79% gewijzigd door DrBreakalot op 06-03-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:13

Wirehub

Blaat

krakura schreef op zondag 06 maart 2011 @ 09:45:
[...]

zit nu op de laptop via wired connection dat lukt wel maar wifi niet en hier is de screenshot [afbeelding]

Uploaded with ImageShack.us
je hebt zo te zien alleen drivers voor je bedrade lan controller geinstalleerd , geen drivers voor je wireless want die staat nog unknown

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 01-10 16:51
Ik was met deze opmerking eigenlijk al klaar met je geweest, qua meehelpen. Verbazing wekkend dat er nog zoveel tweakers zijn die dat wel doen. Lekker vriendelijk ;w

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:13

Wirehub

Blaat

Wirehub schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:09:
[...]

je hebt zo te zien alleen drivers voor je bedrade lan controller geinstalleerd , geen drivers voor je wireless want die staat nog unknown
draadloos drivers staan hier : http://h10025.www1.hp.com...&product=3880034&sw_lang=

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*titelfix

En toon eens wat meer inzet, dergelijke ports geven niet het gevoel dat je serieus meedoet:
krakura schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 22:12:
@^ ik heb alle drivers geïnstalleerd maar bij hp internet manager ofzoiets zegt ie dat het disabled is en kan het niet aan zetten :S
Dit is Gathering of tweakers, niet beginnersweb. We verwachten dat je zelf de meest basisvragen kunt oplossen.
Als je niet weet hoe je een driver moet installeren moet je ook niet beginnen aan een herinstallatie. Dat is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Misschien was het meest praktische als de TS bij de 1ste opstart niet verzuimd had om herstel cdroms/dvd's te maken en mocht dat wel zo zijn dan raad ik TS aan om de herstel cdroms/dvd's te gebruiken. En zoals ik al eerder ook schreef ben ik het eens met Darkstone dat dit geen zin heeft want TS heeft blijkbaar te weinig inzicht.

[ Voor 3% gewijzigd door Roel1966 op 06-03-2011 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 16:16
Gebruik je wel de WiFi knop om de boel aan te zetten? Had bij mij HP ook dat het niet lukte, tot ik met de knop de WiFi inschakelde. Toen konden er pas drivers geïnstalleerd worden.

Addicted to silent computing

Pagina: 1