Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Over het algemeen zijn wij volgens mij wel aardig non-JS friendly. De meeste functionaliteit wordt ontwikkeld volgens progressive enhancement. In die gevallen dat dat niet gebeurd wordt vaak de afweging gemaakt of iets core-functionaliteit betreft of niet; in het laatste geval achten wij een non-JS fallback niet noodzakelijk.
Dit betreft naar mijn mening geen core-functionaliteit, maar dat laat niet onverlet dat in dit geval het redelijk eenvoudig te verhelpen zou zijn door de lijsten enkel ingeklapt te tonen in het geval er javascript ondersteuning is en ze anders gewoon uitgeklapt te laten. Geen prio though...
Dit betreft naar mijn mening geen core-functionaliteit, maar dat laat niet onverlet dat in dit geval het redelijk eenvoudig te verhelpen zou zijn door de lijsten enkel ingeklapt te tonen in het geval er javascript ondersteuning is en ze anders gewoon uitgeklapt te laten. Geen prio though...
Intentionally left blank
offtopic:
Ze moesten jou een weekend-ipban geven.
Zaterdagavond 22 uur nog voor de baas bezig. 
Ze moesten jou een weekend-ipban geven.
Lap tekst blabla niet nodig hoor (spaar je tobo), maar vind je idee wel goed.
Ik vind het wel jammer dat dit niet gewoon als basisfunctionaliteit wordt gezien. M.i. had dit al moeten werken bij het live gaan van de wenslijsten / PW-update.
Anyway, mooi tussendoorklusje toch weer voor je?
[ Voor 3% gewijzigd door Barleone op 07-03-2011 00:27 ]
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?