Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Airties 7120, mijn eerste ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik nog nooit in een Ferrari gereden, noch in een Dacia Logan waardoor volgende vergelijking wellicht wat mank gaat, maar als ik deze nieuwe decoder moet afzetten in een autovergelijking dan ben ik sinds 1 maand eigenaar van een Dacia. Welkom terug in de middeleeuwen......
Hiervoor gebruikte ik een Humax decoder die weliswaar wat langzaam opstartte (28 seconden, lol) maar wel een keur aan mogelijkheden bood.

Paar opmerkingen
Positief
- klein, snel aan, EPG redelijk, HDMI aansluiting, ....

Negatief
- soms haperingen bij aan / uit
- zeer primitieve menu's, bijvoorbeeld kanalenlijst is een heel smalle kolom waarin voor de naam van de zender 5 posities oid zijn gereserveerd en daarmee 1/6 van het scherm gebruikt wordt
- favorietenmenu niet apart te creëren voor radio luisteren.
- wisselen radio / tv gaat erg langzaam ondanks dat apparaat al aanstaat
- positie van info balk wordt over groot deel scherm gezet en is niet verplaatsbaar
- verplaatsen van cursor in verschillende menu's loopt niet intuïtief
- zappen gaat matig snel en geeft vaak een klein hikje in het geluid.
- lang niet iedere HD zender heeft een behoorlijke kwaliteit, maar dat hoeft niet aan de decoder te liggen.
- de originele AB is een best een stevige kast voor het beperkte aantal functies. Ik gebruik zelf de Harmony. Tip: ik heb de helpdesk de aan/uit knop laten aanpassen omdat specifiek deze knop wat langer ingedrukt moet worden om goed te reageren. deze optie kan je zelf niet apart instellen.

ben benieuwd naar andere ervaringen!