Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik zal me eerst eens netjes voorstellen. Mijn naam is Yannick, 20 jaar & ik studeer Media & Entertainment Management. Ik kom hier eigenlijk omdat ik probleem heb met my favorite video programma Adobe Premiere Pro CS3.

Sinds enkele weken doet Premiere het niet zo als verwacht. Enkele keer start ik het programma op en na circa. 5 minuten krijg ik een error met 'System memory is running very low'. Je kunt alleen op OK klikken dus dat doe je dan maar. En na weer enkele minuten krijg ik weer een error & dan sluit ie helemaal af.

Natuurlijk heb ik al zelf research (lees: Google) en meer informatie en opties opgezocht. Zo goed als alles al geprobeerd (Programma opnieuw geinstalleerd, geinstalleerd op een andere schijf of op een externe harde schijf) maar niets lijkt te werken. Dus vandaar dat ik hier maar kom op te vragen of één van jullie misschien een goede oplossing heeft. Wel moet ik er eventjes bijzeggen dat mijn computerkunde niet super hoog is!

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Als je je specs van je PC geeft (os, geh, cpu ect ect) dan kunnen we er misschien iets van zeggen. Nu is het een beetje gokken, maar ik zou zeggen dat je wat weinig geheugen hebt om premiere te draaien (dat zegt ie ook)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor je reactie. Ik heb een Acer 7720G laptop, 4gig werkgeheugen & 750gig intern, waarvan nog 200 gig vrij is. Procesor is een Intel Core 2 Duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Windows ?
4 GB mem lijkt me genoeg, maar wat draait er allemaal op de achtergrond ? Kijk eens in de taskmanager hoeveel processen er draaien (all users)
Heb je wel een pagefile ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:08
codec van het film bestand? Avchd is nou eenmaal stuk zwaarder dan mpeg2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoo, eventjes vergeten hier weer eens te kijken, excuses daarvoor!
@Caveman Werkgeheugen schommeld tussen de 1,7 en de 2,5 gig werkgeheugen. Ik heb geprobeerd op te zoeken wat Pagefile is, maar ik kwam er niet echt uit.. Kan ik dat ergens downloaden?
@Amdwarrior Ik converteer m'n bestanden altijd expres naar .wmv bestanden omdat die erg licht zijn om mee te werken & dat het wat sneller gaat. Veel lichtere filmbestanden zijn er volgens mij niet?
Pagina: 1