PC sluit af, probleem aarding stopcontact?

Pagina: 1
Acties:

• Xoliul
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10 17:20
Net verhuisd naar nieuw appartement, na een week eindelijk mn desktop weer uitgehaald. Blijkt nu dat hij amper wil opstarten, terwijl ik 'm perfect werkend heb weggehaald.
Eerst keer geraakte hij tot aan het windows scherm en sloot dan plots af, nu toont hij 2-3 seconden bios en gaat weer uit.
Ik zit te denken of het niet komt omdat dit een ouder appartement is (wel superveel herdaan, de helft is nieuw), en bijna alle stopcontacten geen aarding hebben, net zoals datgene waar die PC aan hangt. Iemand een idee wat ik kan doen om dit na te kijken?

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heb je het al geprobeerd op een van de stopcontacten met aarding?

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-12 10:57
ander stop contact met aarde proberen om het uit te luiten maar het lijkt mij sterk

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-12 11:00

leuk_he

1. Controleer de kabel!

<---

Open maken, alle onderdelen eens aandrukken.

Aarding moet te testen zijn door hem naar een geaard stopcontact te slepen. (onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Xoliul
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10 17:20
Ok, hij doet het nog steeds op aarding, maaaarrr de heatsink hangt dus los... no wonder. Komt ervan met zo'n Scythe te werken die bijna een kilo weegt 8)7 misschien toch eens de default sink erop zetten, ik OC toch niet meer.

Thanks voor de suggesties