Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Provider instellingen in Spotnet

Pagina: 1
Acties:
  • 502 views

Verwijderd

Topicstarter
Iedere keer als ik spotnet opnieuw opstart moet ik iedere keer opnieuw mijn gegevens van adres, gebruikersnaam en wachtwoord intypen. Het wordt dus niet aut. bewaard.

Kan verder er niets over vinden.

Wie heeft dit ook en weet een oplossing.? Thanx !

Hoor graag van jullie

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Krijg je verder nog een melding zoals "authentication failed" oid? Heb je op dat moment andere connecties lopen naar de nieuwsserver die je gebruikt en kom je over het max aantal connecties heen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 11:20:
Krijg je verder nog een melding zoals "authentication failed" oid? Heb je op dat moment andere connecties lopen naar de nieuwsserver die je gebruikt en kom je over het max aantal connecties heen?
Nee iedere keer verschijnt na opstarten van spotnet direct het scherm om de provider opnieuw in te stellen. Wanneer ik dit gedaan heb kan ik spotnet normaal gebruiken echter bij afsluiten en weer opnieuw opstarten moet ik alle gegevens weer opnieuw invullen.

• Inze
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:03
Als ik het goed heb moet je even kijken of servers.xml niet read only is. Als die read only is kan hij je inlog niet opslaan.

Verwijderd

Topicstarter
Inze schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:21:
Als ik het goed heb moet je even kijken of servers.xml niet read only is. Als die read only is kan hij je inlog niet opslaan.
Ik heb de boel veranderd , want idd stond deze als alleen lezen. Nu nog kijken of de instellingen blijven behouden.

Je gaat het horen. :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Nou ja, dit had je waarschijnlijk best kunnen vinden in het grote spotnet topic wat er loopt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.