Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de Legend ruim een half jaar.
Hoewel het toestel op zich mij goed bevalt, zijn er toch een aantal zaken die mij tegenvallen
- De batterijduur is natuurlijk slecht.
- Het toestel lijkt niet echt stabiel in de contactpersonen.
Ik heb mijn contactpersonen in de telefoon staan en sync deze allemaal met outlook.
Hiervoor gebruik ik de HTC sync op de laptop.
Soms gebeuren er echter onverklaarbare zaken.
- soms is een contactpersoon plotseling verdwenen (terwijl hij in Outlook blijft staan)
- soms staat een contactpersoon er twee keer in.
- soms zijn bij de contactpersonen die in mijn favorieten staan (HTC widget) ineens de telefoonnummers weg.
- Af en toe zijn de snelkeuze's uit het geheugen van de Legend
- Ik kan de beltonen van sommige contactpersonen niet meer wijzigen. De meest recente toevoegingen van contactpersonen kan ik wel de beltoon van wijzigen. Ik kan er wel op klikken.. en kies OK.. maar er veranderd niets...
- Soms zijn contactpersonen ineens uit belgroepen verdwenen.

Het vreemde is dat als ik alles handmatig herstel.. het weer een tijdje goed gaat.
Ook met het bijna dagelijks sync'en.
Wie herkent dit ? :?

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:34

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 11:03:
Ik heb nu de Legend ruim een half jaar.
Hoewel het toestel op zich mij goed bevalt, zijn er toch een aantal zaken die mij tegenvallen
- De batterijduur is natuurlijk slecht.
- Het toestel lijkt niet echt stabiel in de contactpersonen.
Ik heb mijn contactpersonen in de telefoon staan en sync deze allemaal met outlook.
Hiervoor gebruik ik de HTC sync op de laptop.
Soms gebeuren er echter onverklaarbare zaken.
- soms is een contactpersoon plotseling verdwenen (terwijl hij in Outlook blijft staan)
- soms staat een contactpersoon er twee keer in.
- soms zijn bij de contactpersonen die in mijn favorieten staan (HTC widget) ineens de telefoonnummers weg.
- Af en toe zijn de snelkeuze's uit het geheugen van de Legend
- Ik kan de beltonen van sommige contactpersonen niet meer wijzigen. De meest recente toevoegingen van contactpersonen kan ik wel de beltoon van wijzigen. Ik kan er wel op klikken.. en kies OK.. maar er veranderd niets...
- Soms zijn contactpersonen ineens uit belgroepen verdwenen.

Het vreemde is dat als ik alles handmatig herstel.. het weer een tijdje goed gaat.
Ook met het bijna dagelijks sync'en.
Wie herkent dit ? :?
Als je op Tweakers je ervaringen met een product kwijt wil kun je dat doen in een productreview. Dat mag echter wel iets uitgebreider dan dit natuurlijk, maar het gaat om het idee.

Mocht je vragen hebben over de Legend, dan kun je terecht in het topic over de Legend