Wat te kopen hulp bij wegwijs aanschaf av/reciever

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers.

ik ben al geruime tijd op zoek naar een fatsoenlijke av/reciever set maar kom er niet uit om eerlijk te zeggen,

de bedoeling is dat ik er straks mijn pc op aansluit die ook als mediacenter fungeerd maar ook als gamerig word gebruikt.
ik wil dan ook 5.1 geluid overdragen zonder dat het als ik film kijk niet meer synchroon is door vertraging.
misschien dat ik het beeld ook direct via de av/reciever moet laten lopen dan.
zelf durf ik niet te zeggen of ik het geluid mee kan zenden via mijn graka (275GTX).
wel heb ik op mijn mobo de mogelijkheid om dit via digi opti te doen.

ik heb de keuze uit een budget van 200 tot 400 euro
zelf zat ik te denken aan de volgende recievers.

yamaha RX-V367
Yamaha RX-V467 (eerste keus)
Pioneer VSX-520-K (tweede keus)
Pioneer VSX-820-K
Onkyo TX-SR309

maar goed ik kom er dus niet uit helaas teveel keus en te hoge ijsen als het gaad om kwaliteit voor mijn budget.

mogelijk komt er 1 van deze speakersets bij
Jamo A320 HCS 6
Jamo D 500 (erg prijzig wel de moeite)
Yamaha NS-380

andere opties sta ik voor open

als iemand al is het maar 1 iemand met verstand en ervaring in audio mij wegwijs kan maken ben ik al erg geholpen.
ik weet dat ik eigenlijk eerst de speakers moet kopen alvorens de reciever/versterker aan te schaffen maar het punt is dat mijn oude av/reciever bijna de letterlijk de geest geeft (als ie die zou hebben).

anyways alle hulp is welkom en word zeer gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zie ook Verwijderd in "AV / RECIEVER keuze".

Het is dan niet de bedoeling dat je 12 minuten later een copy-paste doet :?

Ik raad je aan Het algemeen beleid #quickstart eens goed door te nemen. Daarin staan tips voor het maken van een goede topicstart.

Nu ontstijgt jouw topic het gehalte "wat moet ik kopen?" niet echt. Op GoT verwachten we iets meer vooronderzoek en inzet, zodat we je beter kunnen ondersteunen bij die ene kwestie of ongedocumenteerde functie ;)

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.