Krijg ik als foutmelding
Ik had drie partities gemaakt op m'n 90Gb RAID, 1 voor Win2k (fat32), WinME en een Files partitie. Werkte allemaal prima, kon alleen de Files partitie niet formateren, dus ik besloten om het maar eens opnieuw te doen, alles vast, alles naar de klote, je kent het wel, dus partitie Win2k opnieuw geformateerd, win98 erop, partition magic erop. Kreeg ik deze foutmelding. Alle partities weggehaald in DOS met PM6dos, alles weer 's geformateerd, win98 erop, partition magic erop, en weer die foutmelding...
Iemand enig idee
Verwijderd
Gebruik je bootmagic?
Zoja, in de properties van een operating system moet je de override (see other primary partitions) uitzetten
Als je bv PRI-1 als C: hebt, en dan PRI-2 kunt zien als D:, kan Partition Magic gaan flippen.
Eerst dus zichtbare primary drives hidden maken, dan pas partition magic gebruiken.
Zoja, in de properties van een operating system moet je de override (see other primary partitions) uitzetten
Als je bv PRI-1 als C: hebt, en dan PRI-2 kunt zien als D:, kan Partition Magic gaan flippen.
Eerst dus zichtbare primary drives hidden maken, dan pas partition magic gebruiken.