Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398533

Topicstarter
Hallo,

Ik heb in mei 2009 een samsung omnia gekocht, dit leek toen heel wat, helaas was dit net VOOR de android-iphone oorlog losbarste. HTC's waren toen nog als zakelijk gezien etc. Ik heb hier eerst heel veel plezier aan beleefd. Maar nadat ik een capacitive touchscreen ookmaar 1 keer had aangeraakt begonnen de irritatie's zich op te stapelen. En omdat er windows mobile 6.1 op zat had je een stylus nodig, wat ik dus niet wil. Dus de telefoon ligt nu vaak in de kast. (ik ben 16 en gebruik hem niet heel vaak, omdat typen enzo erop een drama is)

Nu is het bijna mei 2011, en ik wil deze fout niet weer begaan. Ik heb even wat rond gekeken, en kwam bij een aantal telefoons aan:

Samsung/Google Nexus S
HTC Desire HD (desire S is exact hetzelfde volgensmij, maar dan met frontfacing camera en ietsje kleiner scherm)
HTC Desire S
HTC Incredible S

Waar ik eigenlijk naar zoek is een telefoon die niet supersnel outdated raakt. Kijk bijv. naar de HTC HD2, die kwam vlak na of vlak voor dat ik mn omnia kocht uit. En is in principe nu nog steeds niet outdated. (dankzij xda-developers)

Ik zoek eigenlijk naar zoiets, een telefoon die over 1/ 1,5 jaar nog steeds redelijk spelletjes kan draaien, niet langzaam is. (mn samsung omnia was toen een vlaggenschip telefoon en is nu gerrit de slak...) En eentje waar XDA-developers zich flink op los zal laten. De HD2 draait inmiddels alles, windows mobile, android, windows phone 7 etc. (ook lijkt het mij wel chill dat ik kan blijven updaten, nou is HTC hier beter mee dan samsung, maar ik wil niet blijven hangen op android 2.2/2.3)

Ik heb mn keuze gemaakt voor Android omdat dit naast iOS in mijn optiek het beste OS is. (windows phone 7 vind ik nog in de make it or break it fase) (een iPhone vind ik gewoon VEEEEELSTE duur)(en ik heb al een ipod touch, dusja...)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 398533 op 04-03-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:45
Je kunt ook eens kijken naar de Samsung Galaxy S. Toch één van de beste telefoons die uitgekomen is laatste jaar. Je kunt er zo goed als alles op wat je met een iphone ook kan, alleen het heeft android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
iPhone :)

Afbeeldingslocatie: http://trollfaceshirt.nilzone.org/images/trollface_animation.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic gaat op slot. Je ziet aan de reacties dat er geen zinnig antwoord op te geven is. De een adviseert je een iPhone terwijl een ander je juist een Android-telefoon aanraadt. Kijk eens rond in http://tweakers.net/pricewatch/, lees de grote topics, zoek eens wat met Google en maak je keuze. Succes bij het kiezen van je telefoon!

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Dit topic is gesloten.