Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sellinglennon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06-2022
Beste Tweakers,

Het is weer zover.. Mijn HTC was alweer een paar keer vastgelopen dus vond ik het tijd voor een kale Desire.
Met backup everything een backup gemaakt, echter die zet bij een restore toch niet alles terug. En bedacht ik mij later, ik had al eens een backup op mijn sd-kaart staan. Alleen met welke app kan ik een backup uitlezen of beter gezegd zo hoppa in ene keer terugzetten op mijn telefoon? Met es file explorer zie ik meerdere backups staan, echter in godsnaam wat moet ik met al die bestanden die ik vervolgens zie? Ik wil gewoon makkelijk in een keer alles terugzetten. Welke app heb ik nodig.. Ik blijf dit toch altijd lastig met Android.

Mijn Desire is niet geroot

Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

MyBackup Pro vind ik zelf wel heel handig:
http://www.rerware.com/Android/

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je kunt meestal alleen backups terug zetten met de app die ze ook gemaakt heeft. Dus aan je verhaal te lezen, ben ik bang dat het een onbegonnen zaak is...

Voor de toekomst, ik vind titanium backup wel erg lekker werken, al weet ik niet of daar root voor nodig is.. (wat dan weer niet zo'n groot probleem is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik maak je titel even iets duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sellinglennon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06-2022
RoD schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 21:33:
Ik maak je titel even iets duidelijker.
Excuses en dank.

Maar er is dus geen enkele app die backups kan terugzetten die de backup zelf niet heeft gemaakt..? Damn. :F