Speakers knappen

Pagina: 1
Acties:
  • 553 views

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een logitech 5.1 setje type weet ik zo niet.(ik ben nu op het werk)
Maar af en toe knappen ze.

Ik heb hem aangesloten op mijn pc en in de avond heb ik soms ook dat er radio word ontvangen via sataliet.

Is dit te verhelpen?

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 13:35

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

wellicht handig om Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics eens door te gaan lezen?

[ Voor 86% gewijzigd door FeaR op 04-03-2011 15:28 ]

Specs

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

Topicstarter
Weg...

[ Voor 92% gewijzigd door FeaR op 04-03-2011 15:29 ]

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Als je niets zinnigs toe te voegen hebt mag je dit soort dingen achterwege laten.

[ Voor 75% gewijzigd door FeaR op 04-03-2011 15:28 ]

Specs

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-01 19:14

NeHoX

Gamer + PV

Zal je ondanks je slecht opgestelde post een beetje op weg helpen.

Waarschijnlijk heb je een setje in de x-500 reeks. Dat ploppen heeft te maken met het bekende plopjesprobleem welke veroorzaakt wordt door stroompieken en dalen in je lichtnet thuis. Indien er nog garantie aanwezig is kun je proberen deze te claimen bij logitech.

Dat radio ontvangen van de satelliet is ook een bekend probleem maar het is mij nog nooit gelukt dit opgelost te krijgen. Speakers al een keer verplaatst?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-02 09:03

Roytoch

Nietes

Is het logitech plop probleem, zeer bekend, zoek maar eens via http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a. Zo even te lui om uit te zoeken wat er aan gedaan kan worden maar volgens mij is dat niet echt mogelijk. Denk dat je een x530 hebt trouwens.

Welles

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

Topicstarter
Ik heb ze wel 10x verplaatst soms is het radio ontvangst wat minder maar het blijft hinderlijk.

Weet iemand ook hoeveel garantie logitech bied? ik heb dit setje nu denk ik 2 jaar en denk dat ik geen garantie meer heb.

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nee....

[ Voor 96% gewijzigd door FeaR op 04-03-2011 15:27 ]

Specs

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06-2025

Fid3lity

Spectre X

Now I lol'd :9

Anyway, TS, Logitech schijnt heel flexibel te zijn met verlening van garantie op audioapparatuur, lees de fora er maar op na. Genoeg mensen die gewoon zonder problemen een nieuw setje thuisgestuurd kregen. Hun manier van klantenservice ;)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:50

FeaR

In GoT we trust

Dit topic gaat op slot. De reden is ten eerste te wijten aan de zeer slechte replies in het begin van het topic. En ik heb geen zin om een topic wat voor het grootste deel uit MBR's bestaat te laten staan.

TS mag het topic opnieuw openen, maar dan gelieve wel met meer informatie. Dus vanavond - thuis - eerst even kijken wat voor type setje het is. Want op deze manier kunnen wij er ook niets mee. Maar denk dat het niet meer nodig hoeft te zijn aangezien het plopjes-probleem al is aangegeven. Plus dat nog steeds Het algemeen beleid van toepassing is. Dus eerst zelf actie ondernemen en zoeken en dan pas vragen. Want dingen als garantie is gewoon terug te vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 04-03-2011 15:30 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.