Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ziggo contractovername niet mogelijk - nummerportering

Pagina: 1
Acties:

• astridhq
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
ik heb ziggo alles in 1 in mijn pand waar ik een huurder in heb die ook gebruik maakt van de diensten en de telefoon. ivm verhuizing wil ik het contract opzeggen, de huurder wil het contract overnemen met het bijbehorende telefoonnummer.

dit blijkt niet te kunnen bij ziggo, om het telefoonnummer te behouden voor de huurder is portering naar andere provider de enige optie. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit de enige mogelijkheid is.

Heeft iemand dit ervaren en hoe opgelost?

dank alvast

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
In een iets andere situatie (studentenhuis, hoofdhuurder eruit, ik nieuwe hoofdhuurder) heb ik een tijd lang gewoon het contract op de naam van mijn oud huisgenoot laten staan, en alleen het rekeningnummer laten veranderen, en later 'gewoon' een wijziging doorgegeven.

Ik denk dat de helpdesk het wel kan, je moet alleen geluk hebben wie je aan de lijn krijgt, en je moet denk ik niet zeggen dat je het contract wil opzeggen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• teksetter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:41
Contract kan gewoon op naam van iemand anders worden gezet.
Toen ik bij mijn ouders woonde stond abo van ziggo op mijn naam. Toen ik wegging veranderden ze enkel Voorletters van de abonee.
Zo simpel is het. Zelfde kunnen ze ook met een achternaam.
Als de nummer bij Ziggo is op het ogenblik
dan kunnen ze ook volgende doen.
Opzeggen, nieuwe bewoner vraagt het aan en geeft oude tel nr als te porteren nummer op.
Ziggo kan eigen nummers porteren naar zichzelf zeg maar. zonder enige probleem.