Hallo iedereen , ik heb al geruime tijd rare problemen met mijn computer , als hij opstart blijf hij soms al bij het eerste scherm haken , soms start hij daar door en dan staat er iets in de trant van ` No boot Media Selected `
Als hij dan eenmaal is doorgestart doet hij het in principe normaal , ik speel op het moment uitsluitend Heroes Of Newerth en daar geeft hij geen problemen.
Maar nu komt het soms als ik een spel speel als bijvoorbeeld
Lost Planet 2
Mafia 2
Gothic 4 ( of iig die laatste weet niet of het 4 is )
Dragon Age
En nog wel andere waar ik even niet op kan komen , dan gebeurt het al relatief snel dat het scherm opeens uitgaat en ik hoor een soort ` hardware disconnected ` geluidje en dan kan ik alleen mijn pc resetten en doet hij het weer normaal .
Ik denk gewoon dat mijn grafishe kaart gaar is ( vooral omdat als ik de details lager zet hij het langer doet voor het scherm zwart word ) .
Ik heb windows overigens al meerdere keren opnieuw geinstaleerd dus hier licht het sowieso niet aan .
Maar ik hoor graag van jullie mijn systeem is overings
q 6600 ( stock )
Ati 4850
2 gb ocz gehuigen ddr 2
asrock VIIV
en iets van 3 /4 verschillende ,schijven , ik zit nu op mijn stage dus ik kan even niet kijken welke precies
Ik hoor graag van jullie
Als hij dan eenmaal is doorgestart doet hij het in principe normaal , ik speel op het moment uitsluitend Heroes Of Newerth en daar geeft hij geen problemen.
Maar nu komt het soms als ik een spel speel als bijvoorbeeld
Lost Planet 2
Mafia 2
Gothic 4 ( of iig die laatste weet niet of het 4 is )
Dragon Age
En nog wel andere waar ik even niet op kan komen , dan gebeurt het al relatief snel dat het scherm opeens uitgaat en ik hoor een soort ` hardware disconnected ` geluidje en dan kan ik alleen mijn pc resetten en doet hij het weer normaal .
Ik denk gewoon dat mijn grafishe kaart gaar is ( vooral omdat als ik de details lager zet hij het langer doet voor het scherm zwart word ) .
Ik heb windows overigens al meerdere keren opnieuw geinstaleerd dus hier licht het sowieso niet aan .
Maar ik hoor graag van jullie mijn systeem is overings
q 6600 ( stock )
Ati 4850
2 gb ocz gehuigen ddr 2
asrock VIIV
en iets van 3 /4 verschillende ,schijven , ik zit nu op mijn stage dus ik kan even niet kijken welke precies
Ik hoor graag van jullie